مقاومت از تاسیسات عمومی به‌عنوان مراکز نظامی استفاده نمی‌کند

جنبش جهاد اسلامی فلسطین به ادعاهای سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه مسئولیت بمباران بیمارستان «المعمدانی» با این جنبش است، پاسخ داد و گفت: این ادعاها باطل و نادرست است و مقاومت از تاسیسات عمومی به عنوان مراکز نظامی استفاده نمی‌کند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری الجزیره، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای تاکید کرد که متهم کردن این جنبش در بمباران «بیمارستان المعمدانی» دشمن را از مسئولیتش در برابر کشتاری که انجام داده است، معاف نمی‌کند.

در این بیانیه آمده است: ادعاهایی که دشمن رواج می‌دهد، باطل و نادرست است و مقاومت از تأسیسات عمومی به عنوان مراکز نظامی استفاده نمی‌کند.

جنبش جهاد اسلامی خاطرنشان کرد که دشمن با طرح دروغ می‌خواهد کار خود را در بمباران بیمارستان‌ها توجیه کند تا مسئولیت این جنایت را برعهده نگیرد.

این جنبش همچنین تاکید کرد که بیمارستان المعمدانی و دیگر بیمارستان‌های غزه در طول روزهای بمباران در برابر چشم جهانیان به‌طور علنی تهدید به تخلیه شدند.

در این بیانیه آمده است که روایت‌های ضد و نقیض دشمن دروغ آن‌ها را نشان می‌دهد و آنچه در رسانه‌ها مطرح می‌کند، کذب و افترا است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به‌تازگی مدعی شده که مسئولیت بمباران بیمارستان المعمدانی برعهده جنبش جهاد اسلامی است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز با برگزاری شوی تبلیغاتی، بار دیگر هم‌سو با سایر سران صهیونیست درصدد انکار کردن کشتار شب گذشته ارتش این رژیم در بیمارستان المعمدانی در غزه و فرار از مسئولیت آن برآمد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ادعاهای سران این رژیم از شب گذشته تا صبح امروز را تکرار کرد و مدعی شد: یک موشک عمل نکرده جهاد اسلامی، از منطقه‌ای نزدیک، به بیمارستان اصابت کرده است.

کد خبر 697025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.