رژیم کودک‌کش روی هیتلر و موسولینی را سفید کرد

عضو کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: جنایت رژیم صهیونیستی روی همه سفاکان تاریخ مانند تیمور، هیتلر و موسولینی را سفید کرد؛ رژیم صهیونیستی برخلاف مقررات بین‌المللی تمام تعهدات حاکمیتی خود را زیر پا می‌گذارد و این نشان‌دهنده ددمنشی این رژیم است.

محمدتقی نقدعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در واکنش به جنایات شب گذشته رژیم صهیونیستی اظهار کرد: متأسفانه بیمارستان المعمدانی که خود رژیم غاصب به واسطه صلیب سرخ و پیغامی داده بود که به عنوان مکانی امن گزارش شده بود، مورد حمله قرار گرفت و سندی برای اثبات جنایات این رژیم کودک‌کش شد، همان‌طور که قرآن می‌فرماید صهیونیست‌ها به عهد و پیمان خود پایبند نیستند و به‌طور مستمر خیانت می‌کنند.

وی افزود: رژیم غاصب صهیونیستی مردم مظلومی که در قالب مجروح و بستری، کودک و نوجوان، زن و مرد بودند را به خاک و خون کشید و قریب دو هزار نفر را به شهادت رساند و هزاران نفر را مجروح کرد.

عضو کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جنایت رژیم صهیونیستی روی همه سفاکان تاریخ مانند تیمور، هیتلر و موسولینی را سفید کرد؛ رژیم صهیونیستی برخلاف مقررات بین‌المللی تمام تعهدات حاکمیتی خود را زیر پا می‌گذارد و این نشان‌دهنده ددمنشی این رژیم است.

نقدعلی ابراز کرد: امروز نمایندگان مجلس در آغازین ساعات صبح با شعارهای «مرگ بر اسرائیل» این جنایت را محکوم و صحن مجلس را به سمت خیابان‌های اطراف طی کردند.

وی خاطرنشان کرد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی اعلام کردند که آماده‌اند از هر نوع تصمیمی که حاکمیت و نظام برای حمایت از مردم فلسطین بگیرد، حمایت کنند و از همه ارکان حاکمیت و رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه می‌خواهیم همه ظرفیت‌ها برای جلوگیری از این کشتار جمعی و نسل‌کشی که در منظر عالمیان رخ می‌دهد را به کار گیرند.

کد خبر 696998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.