لاین‌های توقف اتوبوس پایانه بابلدشت اصفهان تعمیر می‌شود

مدیر روابط‌عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: با پیگیری شرکت واحد اتوبوسرانی و به همت مدیریت منطقه هفت شهرداری، عملیات عمرانی تعمیر و ترمیم لاین‌های توقف اتوبوس پایانه بابلدشت آغاز شده است.

سیدمهدی علاءالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به لزوم توسعه کمی و کیفی خدمت‌رسانی حوزه حمل‌ونقل عمومی، فعالیت‌هایی از سوی شهرداری‌ها انجام می‌شود.

وی افزود: پایانه‌هایی در سطح شهر وجود دارد که خطوط اتوبوسرانی به آن ختم شده است یا مسیر خط از آن آغاز می‌شود؛ یکی از مهم‌ترین پایانه‌های اتوبوسرانی اصفهان، بابلدشت واقع در منطقه هفت شهرداری و در مجاورت شرکت واحد است.

لاین‌های توقف اتوبوس پایانه بابلدشت اصفهان تعمیر می‌شود

مدیر روابط‌عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه تصریح کرد: با توجه به خرابی زیرساخت و آسفالت پایانه بابلدشت که موجب وارد شدن خسارت به اتوبوس و در مواردی آسیب به شهروندان شده بود، رفع این مشکل در دستور کار قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: پس از بازدید و پیگیری داوود بحیرایی، مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و به همت مدیریت منطقه هفت شهرداری این کلان‌شهر، عملیات عمرانی تعمیر و ترمیم لاین‌های توقف اتوبوس پایانه بابلدشت آغاز شده است.

لاین‌های توقف اتوبوس پایانه بابلدشت اصفهان تعمیر می‌شود

علاءالدینی ادامه داد: این ایستگاه‌ها به‌دلیل خرابی زیرساخت و آسفالت موجب وارد شدن خسارت به اتوبوس و در مواردی ایجاد صدمه به مسافران شده بود که پس از باز سازی و پایان عملیات عمرانی این مشکلات رفع خواهد شد.

کد خبر 696973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.