چلسی ورزشگاه استمفوردبریج را به‌خاطر بازسازی ترک می‌کند

چلسی با وجود انعقاد قرارداد ۸۰ میلیون پوندی (۹۷ میلیون دلاری) برای خرید زمینی به مساحت ۱.۲ هکتار در کنار ورزشگاه فعلی، می‌خواهد به‌خاطر بازسازی، استمفوردبریج را ترک کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سران تیم فوتبال چلسی، در ماه جولای یک قطعه زمین کنار ورزشگاه فعلی خود خریداری کردند تا بتوانند استمفوردبریج را بازسازی و گسترش دهند.

روزنامه دیلی تلگراف اکنون گزارش می‌دهد که آبی‌ها به بررسی گزینه‌ها جهت انتقال به ورزشگاهی دیگر، ادامه می‌دهند. گفته می‌شود، کریس ژوراسک، مدیر اجرایی این پروژه است.

چلسی تا سال ۲۰۲۵ مالکیت زمینی را که خریده، در دست نخواهد داشت، اما این خرید، امید هواداران را برای بازسازی استمفوردبریج افزایش داده است. با این حال، موانع مهمی برای آن طرح، وجود دارد.

بازسازی استمفورد بریج ممکن است تا پنج سال طول بکشد، به این معنی که آبی‌ها باید استادیوم دیگری برای بازی‌های خود پیدا کنند. آن‌ها احتمالاً می‌توانند با تیم همشهری (فولام) در استادیوم کریون کوتیج از رقبا میزبانی کنند یا اینکه به ورزشگاه تاتنهام بروند، هرچند ومبلی هم در دسترس است.

آن‌ها نمی‌توانند بدون تأیید سازمان مالکان، ورزشگاه استمفوردبریج را ترک کنند. ۷۵ درصد از ۱۴ هزار عضو باید برای انجام این حرکت، رأی دهند.

تصمیم در خصوص اینکه با استمفورد بریج چه باید کرد، مدتی پیش گرفته شده است. آن‌ها پس از خرید زمین جدید، حداقل گام بعدی را در جهت توسعه مجدد استادیوم فعلی، برداشته‌اند.

کد خبر 696962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.