زیرسازی و آسفالت ۹۳ کیلومتر از راه‌های روستایی استان بوشهر

رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه‌های فرعی و روستایی اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بوشهر گفت: از ابتدای امسال تاکنون، ۹۳ کیلومتر راه روستایی زیرسازی و آسفالت شده است.

به گزارش ایمنا، سیداحمدرضا امیری‌ری‌شهری امروز _چهارشنبه بیست‌وششم مهرماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این میزان پروژه زمینه برخورداری ۱۹ هزار و ۶۷۴ خانوار در ۵۰ روستای استان را فراهم کرده است.

وی افزود: ساخت و زیرسازی راه‌های روستایی و فرعی تأثیر بسزایی در رفع محرومیت و ارتقای سطح دسترسی خانوار روستایی از راه مناسب آسفالته خواهد داشت.

رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه‌های فرعی و روستایی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بوشهر اضافه کرد: از جمله اقدامات انجام شده در راه‌های روستایی و فرعی، ساخت ۴۴ دستگاه ابنیه فنی از ابتدای سال تاکنون است که شامل آبرو، پل و دیوار حفاظتی است.

امیری‌ری‌شهری اضافه کرد: با توجه به ابلاغ اعتبارات جدید، امیدواریم تا پایان سال جاری ۲۰ کیلومتر دیگر از مسیرهای روستایی استان از راه آسفالته برخوردار شوند.

وی تصریح کرد: اکنون شاخص راه دسترسی روستایی آسفالته در استان بوشهر ۹۷ درصد است که به برکت اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تلاش‌های چندین ساله راهداری و مجموعه‌های همکار در روستاها، بوشهر از استان‌های پیشگام و برتر کشور در این زمینه است.

رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه‌های فرعی و روستایی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بوشهر اظهار کرد: تنها ۷۶.۸ کیلومتر راه روستایی مربوط به هشت روستای بالای ۲۰ خانوار استان، هنوز از نعمت راه روستایی آسفالته محروم هستند که تلاش می‌شود طی برنامه مشخصی مشکل این راه‌ها در آینده نزدیک رفع شود.

منبع: مهر

کد خبر 696959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.