حضور خودجوش جامعه نخبگانی برای حمایت از مردم مظلوم غزه

تعطیل شدن مراکز علمی سراسر کشور برای حضور پرشور جامعه نخبگانی در تجمعات اعتراضی نسبت به اقدامات جنایتکارانه رژیم منحوس اسرائیل آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ساعتی پیش اطلاعیه‌ای از طریق وبگاه وزارت علوم منتشر شد که طبق آن مراکز علمی در تهران از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در اعتراض به حملات ددمنشانه رژیم اشغالگر صهیونیستی تعطیل است. تا ساعاتی دیگر در شهر تهران، تجمع اعتراضی دانشگاهیان از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در میدان فلسطین برگزار می‌شود.

مراکز علمی و دانشگاهی کشور به‌صورت خودجوش نسبت به تعطیلی کلاس‌های درس اقدام کرده‌اند تا شاهد حضور پرشورتر دانشجویان و جامعه نخبگانی در تجمعات اعتراضی نسبت به رژیم کودک‌کش اسرائیل باشند.

دانشگاه تهران تعطیل شد

هم‌زمان با اجتماع بزرگ دانشگاهیان در حمایت از مردم مظلوم غزه، کلاس‌های درس دانشجویان دانشگاه تهران در تمام مقاطع تحصیلی از ساعت ۱۰ تا ۱۲ امروز _چهارشنبه بیست‌وششم مهرماه_ به منظور شرکت در این اجتماع، دایر نیست.

اجتماع بزرگ دانشگاهیان در حمایت از مردم مظلوم غزه، ساعت ۱۰ صبح امروز در میدان فلسطین تهران برگزار می‌شود.

حضور خودجوش جامعه نخبگانی برای حمایت از مردم مظلوم غزه

اجتماع مردم اصفهان در محکومیت کشتار مردم فلسطین

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان طی پیامی اعلام کرد: «تجمع محکومیت بمباران بیمارستان غزه توسط رژیم صهیونیستی عصر امروز ساعت ۱۵:۳۰ در میدان امام حسین (ع) با حضور امت حزب‌اللهی و شهیدپرور اصفهان برگزار خواهد شد.»

حضور خودجوش جامعه نخبگانی برای حمایت از مردم مظلوم غزه

دانشگاه‌های اصفهان تعطیل می‌شود؟

با توجه به اینکه در اطلاعیه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آمده است: «در دیگر شهرهای کشور نیز تجمعات جامعه دانشگاهی با مدیریت رؤسای دانشگاه‌ها، داخل دانشگاه‌ها صورت می‌پذیرد.»

پیگیری‌های خبرنگار ایمنا نشان می‌دهد رؤسای مراکز علمی اصفهان در اقدامی خودجوش، تصمیم به تعطیلی کلاس‌های درس در ساعت ۱۵:۳۰ برای حضور پرشورتر قشر دانشگاهی در این تجمع عظیم را دارند.

حضور خودجوش جامعه نخبگانی برای حمایت از مردم مظلوم غزه

تجمع دانشگاهیان دانشگاه اصفهان در پی جنایت رژیم غاصب اسرائیل

امروز پس از اقامه نماز ظهر و عصر در مصلی الغدیر دانشگاه اصفهان و مسجد امام خمینی (ره) جمعی از دانشجویان تشکل‌های بسیج دانشجویی، جامعه اسلامی، انجمن اسلامی همراه با کارکنان و اساتید دانشگاه اصفهان و علوم پزشکی در پی جنایت رژیم غاصب صهیونیستی به سمت سه راه زبان دانشگاه حرکت کردند.

این تجمع با قرائت قرآن آغاز شد و با خوانش شعر حماسی و پس از آن بیانیه دانشجویی ادامه یافت.

کد خبر 696957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.