هنیه: آمریکایی ها مسئول کشتار بیمارستان المعمدانی هستند

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس ضمن محکومیت کشتار بیمارستان غزه، گفت آمریکایی‌ها که حمایت نامحدودی از صهیونیست‌ها داشتند، مسئول این کشتار هستند.

به گزارش ایمنا، پس از جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی در بیمارستان المعمدانی غزه، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تأکید کرد که این حمله نشانگر توحش دشمن اسرائیلی است.

به گزارش شبکه الجزیره، هنیه با اشاره به اینکه چنین جنایتی بیانگر حجم شکست دشمن صهیونیستی است، تصریح کرد: دشمن هیچ احترامی برای ارزش‌ها، قوانین و سنت‌ها قائل نیست.

وی با بیان اینکه مجریان جنایت المعمدانی، همان عاملان کشتار صبرا و شاتیلا هستند، خاطر نشان کرد: آمریکایی‌ها که حمایت نامحدودی از صهیونیست‌ها داشتند، مسئول این کشتار هستند.

رئیس دفتر سیاسی حماس تأکید کرد: اگر دشمن فکر می‌کند که کشتار غزه، سرپوشی بر شکست‌هایش است یا ملت ما را مجبور خواهد کرد که تسلیم شوند، در توهم به سر می‌برد.

این مقام حماس با اشاره به اینکه، مقاومت فقط با اخراج اشغالگران از سرزمین فلسطین متوقف خواهد شد، از ملت فلسطین خواست که به خیابان‌ها بیایند و این جنایت را محکوم کنند.

ساعتی پیش منابع خبری فلسطینی از فاجعه در یکی از بیمارستان‌های غزه خبر دادند که به دنبال حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی رخ داده است.

اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین خبر داد که در جریان بمباران بیمارستان المعمدانی توسط جنگنده‌های صهیونیستی بیش از ۵۰۰ نفر به شهادت رسیدند اما منابع خبری ساعتی پیش اعلام کردند که تعداد قربانیان جنایت رژیم صهیونیستی بسیار بیشتر بوده و به بیش از ۱۰۰۰ نفر رسیده است.

به گزارش خبرگزاری شهاب، القدره تأکید کرد که این اقدام، کشتار دسته جمعی است که در پی این حمله به بیمارستان صورت گرفته است.

کد خبر 696890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.