ایران حمله به بیمارستان غزه‌ را قویا محکوم کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه جنایت هولناک حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی در غزه را که منجر به شهادت و مجروح شدن صدها نفر از بیماران و مجروحان بی‌دفاع و بی‌پناه شد، با قوی‌ترین عبارات محکوم کرد.

به گزارش ایمنا، ناصر کنعانی این اقدام را یک جنایت جنگی وحشیانه و نسل کشی توصیف کرد و افزود: رژیم صهیونیستی در تداوم جنایات ننگین خود در حق ملت فلسطین، با ارتکاب این جنایت ددمنشانه و هولناک، یک بار دیگر خوی درندگی و سبعیت خود را به همه جهانیان نشان داد و ثابت کرد که کوچک‌ترین پایبندی به اصول و قواعد حقوق بین‌الملل در زمان جنگ ندارد.

وی عمیق‌ترین مراتب همدردی دولت و ملت ایران با ملت و مقاومت فلسطین بویژه خانواده‌های شهدای این جنایت ددمنشانه را ابراز داشت و افزود: بی شک خون شهدای مظلوم این حادثه، عزم ملت مقاوم و مجاهد فلسطین را در ایستادگی برای آزادی سرزمین‌شان از لوث وجود اشغالگران جزم‌تر خواهد کرد.

کنعانی تاکید کرد: انتظار می‌رود که جامعه جهانی بویژه سازمان ملل متحد و شورای امنیت این سازمان به مسؤولیت بین‌المللی خود در بررسی سریع ابعاد این جنایت جنگی و پیگرد قانونی جنایتکاران صهیونیست عمل نمایند.

به گزارش ایمنا، اشغالگران صهیونیست سه شنبه بیمارستان المعمدانی در غزه را بمباران کردند و در نتیجه این اقدام جنایتکارانه و بر اساس اعلام منابع خبری ۵۰۰ فلسطینی در این بیمارستان به شهادت رسیدند.

منبع: ایرنا

کد خبر 696868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.