آغاز کار نمایندگان ایران در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو از ۲۷ مهرماه

نمایندگان ایران در رشته‌های مختلف، از روز بیست‌وهفتم مهرماه مسابقات خود در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو را شروع خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ملی‌پوشان تیم‌های بوچیا، دوچرخه‌سواری، گلبال، بسکتبال با ویلچر، بخشی از ملی‌پوشان تیم پارادوومیدانی، شطرنج، فوتبال نابینایان و بخشی از ورزشکاران پاراکانو بامداد امروز _سه‌شنبه بیست‌وپنجم مهرماه_ تهران را به مقصد شانگهای ترک کردند و پس از آن عازم هانگژو شدند تا برای رقابت با حریفان در بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۳ آماده شوند.

همچنین برنامه روزانه رقابت‌های نمایندگان ایران در چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۳ هانگژو چین اعلام شد و بر اساس اعلام کمیته برگزاری بازی‌ها، مسابقات به‌صورت رسمی از اول آبان‌ماه آغاز می‌شود اما در چند رشته مسابقات از بیست‌وهفتم مهرماه برگزار می‌شود.

بر این اساس نمایندگان کشورمان از بیست‌وهفتم مهرماه در رشته‌های بسکتبال با ویلچر، بوچیا و تنیس روی‌میز به مصاف حریفان خواهند رفت و در سایر رشته‌ها نیز مسابقات پس از برگزاری مراسم افتتاحیه انجام خواهد شد.

کاروان اعزامی ایران به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو با نام «فرزندان ایران» با ۲۱۰ ورزشکار (۱۲۸ ورزشکار مرد و ۸۲ ورزشکار زن) در ۱۶ رشته ورزشی مردان و ۱۱ رشته ورزشی زنان در این رویداد مهم آسیایی شرکت می‌کند تا ورزشکاران قدرتمند زیر پرچم سه‌رنگ ایران برای کشورمان افتخارآفرینی کنند.

کد خبر 696859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.