سقوط جوان ۲۲ ساله از ارتفاعات صخره‌ای کوه صفه / حریق ساختمان ۶ طبقه در آبشار سوم

رئیس اداره فرماندهی عملیات و ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از سقوط جوان ۲۲ ساله از ارتفاعات صخره‌ای کوه صفه و حریق ساختمان شش طبقه در آبشار سوم خبر داد.

محسن بگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ساعت ۱۷:۱۱ امروز _سه‌شنبه بیست‌وپنجم مهرماه_ حادثه سقوط یک مرد ۲۲ ساله از ارتفاعات صخره‌ای کوه صفه به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

وی افزود: بلافاصله اکیپ تخصصی نجات در ارتفاع و کوهستان از ایستگاه‌های شماره ۱۲ و سه به محل حادثه اعزام شد.

رئیس اداره فرماندهی عملیات و ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: این فرد پس از سقوط، دچار مصدومیت و در ارتفاع ۱۲۰ متری گیر کرده بود که توسط عوامل اعزامی این سازمان به محل امن منتقل و تحویل عوامل اورژانس شد.

سقوط جوان ۲۲ ساله از ارتفاعات صخره‌ای کوه صفه / حریق ساختمان ۶ طبقه در آبشار سوم

حریق مجتمع مسکونی ۶ طبقه در خیابان آبشار سوم

وی ادامه داد: همچنین ساعت ۲۰:۱۳ امروز _سه‌شنبه بیست‌وپنجم مهرماه_ وقوع حریق در یک مجتمع مسکونی شش طبقه واقع در خیابان آبشار سوم و ابتدای خیابان سپهر، به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

بگدلی گفت: بلافاصله مأموران آتش‌نشانی از ایستگاه‌های شماره چهار، پنج، ۲۰، ۲۳، یک، ۱۹ و ۲۵ به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه حریق در حال سرایت به طبقه پنجم بود که پیش از این اتفاق مأموران اعزامی نسبت به اطفای سریع حریق اقدام کردند، اضافه کرد: با توجه به حساسیت حادثه، تخلیه ساکنان این مجتمع مسکونی با استفاده از خودروی نردبان انجام شد.

رئیس اداره فرماندهی عملیات و ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه حریق مذکور در اتاق خواب طبقه اول این مجتمع مسکونی رخ داده بود، اظهار کرد: چهار نفر در پی این حادثه دچار دودگرفتگی شدند و اقدامات درمانی سرپایی دریافت کردند؛ همچنین یک نفر که در پی این حادثه مصدوم شده بود تحویل عوامل اورژانس و به بیمارستان منتقل شد.

سقوط جوان ۲۲ ساله از ارتفاعات صخره‌ای کوه صفه / حریق ساختمان ۶ طبقه در آبشار سوم

کد خبر 696850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.