سگ‌های بلاصاحب در سایت قره‌داغ ساماندهی می‌شوند

عضو شورای اسلامی شهر زنجان گفت: سگ‌های بلاصاحب در سایت قره داغ نگهداری می‌شود و بیماری حادی در این مرکز مشاهده نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جلال کرمی امروز_ سه‌شنبه بیست‌وپنجم مهرماه_ در جلسه علنی شورای شهر با اشاره به ساماندهی سگ‌های بلاصاحب گفت: شهروندان با نیت خیرخواهانه به سگ‌های بلاصاحب غذا ندهند و طی تماس با سامانه ۱۳۷ نگهداری آن‌ها را به شهرداری بسپارند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر سگ‌های بلاصاحب در سایت قره‌داغ نگهداری می‌شوند افزود: واکسن‌های مربوط به این حیوانات در این مرکز تزریق می‌شود و در مرکز مورد بیماری حاد مشاهده نمی‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان ادامه داد: مبلغ دو میلیارد تومان برای آماده‌سازی این محل هزینه شده است

داوود حسنی عضو شورای شهر زنجان نیز با اشاره به مدیریت مصرف آب در شهر گفت: شرکت آب و فاضلاب درخواست حفر پنج حلقه چاه در مناطق گلشهر، باغ امین، کارخانه کبریت، علم و فناوری و میدان رسل را دارد.

وی افزود: این پنج حلقه چاه بعد از پنج سال در اختیار شهرداری قرار می‌گیرد.

سعید نجفی عضو شورای شهر زنجان نیز در ادامه با تاکید بر اینکه شرکت آبفای بعد از ۱۵ آبان اجازه حفاری نخواهد داشت گفت: مدیریت شهری مجوز هیچ گونه حفاری را بعد از ۱۵ آبان صادر نخواهد کرد.

منصور مرادلو عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه برای حمایت از کارهای علمی باید بازوی کمکی در امر پژوهشی باشیم افزود: در حوزه حمل و نقل، آب و مدیریت پسماند، با حضور جوانان دانشگاهی کارهای پژوهشی در دستور کار داریم.

وی با بیان اینکه در راستای ورزش قهرمانی و مدال‌آوران نیز رویکرد حمایتی را در پیش داریم ادامه داد: در این راستا مدیریت شهری از خانم شهلا قهرمانی مدال‌آور طلا در شته پاورلیفتینگ مسابقات قایقرانی بین قاره‌ای جهان حمایت مالی خواهد کرد.

علیرضا فیروزفر شهردار زنجان نیز با بیان اینکه اتفاقات اخیر غزه دو بعد دارد گفت: این اتفاق بعد مقاومتی، حماسی و بعد احساسی دارد.

فیروزفر با اشاره به بسط فعالیت‌های قرآنی در پارک بانوان افزود: در شهرک‌های اطراف محل مناسبی برای فعالیت‌های قرآنی وجود ندارد و در آینده مجموعه قرآنی در گلشهر کاظمیه احداث خواهد شد.

وی در پاسخ به سوال یکی از اعضای شورا در خصوص تخصیص بودجه عمرانی و حقوق پرسنل گفت: اقدامات صورت گرفته در شهرداری در دو سال اخیر بی سابقه بوده است.

فیروز فر با بیان اینکه اولین صورت وضعیت‌های شهرداری هنوز واصل نشده است افزود: پایان سال بودجه جمع می‌شود.

کد خبر 696842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.