به هیچ عنوان در بحث‌ انتخابات مصلحت سنجی نخواهیم کرد

فرماندار و رئیس هیئت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه نایین، خوروبیابانک گفت: عملکرد هیئت اجرایی و تصمیمات ما باید بر اساس حجت شرعی باشد و ما به هیچ عنوان مصلحت سنجی نخواهیم داشت و مرّ قانون را رعایت خواهیم کرد.

به گزارش ایمنا به نقل روابط عمومی فرمانداری شهرستان نائین، محمد کریمی در جلسه مشترک هیئت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه نائین، هیئت اجرایی فرعی بخش انارک و هیئت نظارت شهرستان با اشاره به اینکه فرآیند انتخاب اعضای حقیقی هیئت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه و حوزه فرعی انارک برگزار شده است، اظهار کرد: موضوع انتخابات امانتی است که در دستان من و شما می‌باشد چرا که عملکرد ما در هیئت اجرایی و تصمیمات ما در تأیید، عدم تأیید و عدم احراز باید براساس حجت شرعی و به استناد قانون باشد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، ادامه داد: هرکجا مسئولیت گرفتید، آنجا را مرکز عالم بدانید و ما نیز باید با این نگاه فعالیت کنیم چرا که این مسئولیت‌ها، امانت خون بیش از ۲۳۰ هزار شهید است که این زمان به دست ما رسیده است.

فرماندار نائین و رئیس هیئت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه نائین، خوروبیابانک در ادامه تاکید کرد: ما به هیچ عنوان مصلحت سنجی نخواهیم داشت و مرّ قانون را رعایت می‌کنیم، چرا که عمل به قانون وظیفه شرعی و قطعی ما است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جلسه مشترک هیئت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه نائین، هیئت اجرایی فرعی بخش انارک و هیئت نظارت شهرستان با حضور فرماندار و رئیس هیئت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه شهرستان نائین در محل فرمانداری برگزار شد. پس از این جلسه نیز جلسه مشترک هیئت‌های اجرایی و نظارت شهرستان‌های استان اصفهان به صورت وبیناری با اعضای مرکزی ستاد انتخابات استان، هیئت اجرایی و هیئت نظارت استان اصفهان به صورت وبیناری برگزار شد.

کد خبر 696826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.