عملیات خاکبرداری قطعه پنجم رینگ ترافیکی شهر مبارکه آغاز شد

شهردار مبارکه از ادامه عملیات خاکبرداری قطعه پنجم رینگ شرقی با نام بلوار غدیر (میدان مادر تا سرارود) به منظور تکمیل نهایی رینگ ترافیکی شرقی شهر خبر داد.

محمدمهدی احمدی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: قطعه پنجم رینگ شرقی گامی مؤثر در راستای کاهش ترافیک هسته مرکزی شهر و سهولت در تردد شهروندان خواهد بود.

وی با بیان اینکه تکمیل رینگ ترافیکی مبارکه یکی از نیازهای اصلی این شهر است ادامه داد: مجموعه شهرداری با حمایت اعضای شورای اسلامی مبارکه، در سال جاری، برنامه‌ها و پروژه‌های زیادی را در دستور کار خود قرار داده است که تعدادی از این برنامه‌ها عملیاتی شده و بعضی از آن‌ها نیز در دست اقدام است.

شهردار مبارکه افزود: یکی از وظایف مهم شهرداری ایجاد و توسعه معابر شهری برای شهروندان بوده که با تکمیل شدن این پروژه شاهد دسترسی آسان همشهریان به هسته مرکزی شهر خواهیم بود.

وی با بیان اینکه بزودی شاهد تکمیل رینگ شرقی شهر خواهیم بود اضافه کرد: شهرداری مبارکه طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی متعددی را در راستای سهولت در تردد و کاهش بار ترافیکی شهر در دستور کار خود قرار داده است.

احمدی خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه‌های مجموعه مدیریت شهری مبارکه تکمیل پروژه‌های عمرانی و بهره برداری از آنها بوده که تکمیل رینگ شرقی شهر یکی از اولویت‌های شهرداری مبارکه در این دوره است.

کد خبر 696785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.