اجرای طرح کشوری «بررسی و شناسایی نقاط بحران‌زا» در استان کرمانشاه

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: طرح کشوری بررسی و شناسایی نقاط بحران‌زا در شهرستان‌های کرمانشاه به اجرا درآمد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، افشین یگانه امروز _سه‌شنبه بیست‌وپنجم مهرماه_ در جمع خبرنگاران در حاشیه بازدید از نقاط بحران‌زای شهرستان‌های کرمانشاه اظهار کرد: تیم نظارتی بحران غرب کشور به منظور بررسی مشکلات بحران‌زا در استان‌های غربی تشکیل شده است؛ این تیم متشکل از استان‌های کرمانشاه، کردستان و همدان است که در این مرحله با حضور اعضای این تیم نقاط بحرانی کرمانشاه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی به هدف از سفر تیم نظارتی بحران غرب کشور را بررسی و شناسایی نقاط بحران‌زا اعلام کرد و افزود: این اقدام یک طرح کشوری است که هر استان نقاط بحران‌زای خود را مورد شناسایی و بررسی قرار دهد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه تصریح کرد: در این بازدید برنامه‌ریزی‌ها برای رفع یا کاهش اثرات نقاط بحران و مدیریت کاهش ریسک بحران این نقاط بحران‌زا طی مطالعاتی از نظر کارشناسان و مسئولان حاضر در جلسه صورت خواهد گرفت.

یگانه با توضیح اجرای این طرح در استان کرمانشاه گفت: در این طرح سازه‌های فاقد آب گذر، حاشیه رودخانه‌ها، ساختمان‌ها در چهار اکیپ متخصص در شهرستان صحنه اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان صحنه یکی از نقاط مهم استان کرمانشاه بوده که با سه رودخانه مهم گاماسیاب، دینور آب و جامیشان، همچنین صاحب چندین صنعت تولیدی مورد توجه بوده است و باید نقاط بحران‌زای آن بررسی شود.

کد خبر 696765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.