کشف محموله ۳۲ کیلوگرمی تریاک در نائین

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نائین از توقیف سه دستگاه خودروی سواری حامل ۳۲ کیلوگرم و ۵۰۰ گرم تریاک و دستگیری سه متهم در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

‌به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرگرد حسن براهیمی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نائین با انجام اقدامات دقیق پلیسی از حمل و جابه‌جایی محموله‌ای از مواد افیونی با سه دستگاه خودروی سواری در یکی از محورهای مواصلاتی مطلع و وارد عمل شدند.

وی افزود: با حضور به موقع پلیس و رصد هوشمندانه محور مورد نظر، سرانجام هر سه خودرو در حال تردد شناسایی شدند و تحت کنترل نامحسوس مأموران پلیس قرار گرفتند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نائین تصریح کرد: مأموران پلیس در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه هر سه خودرو را متوقف کردند و در بازرسی دقیق از آنها، ۳۲ کیلوگرم و ۵۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل خودروها جاساز شده بود، کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه سه متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، خاطرنشان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و سوداگران مرگ باید بدانند پلیس بدون هیچ مماشاتی با آن‌ها برخورد می‌کند.

کد خبر 696750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.