زلزله‌های هرمزگان، خسارتی در پی نداشت

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان، گفت: زلزله سوم هرمزگان که به مرکزیت فین به وقوع پیوست، هیچ‌گونه خسارتی نداشته است.

به گزارش ایمنا به نقل از اداره کل روابط‌عمومی استانداری هرمزگان، مهرداد حسن‌زاده امروز _سه‌شنبه بیست‌وپنجم مهرماه_ در تشریح وضعیت زمین‌لرزه‌های امروز استان هرمزگان، اظهار کرد: بعد از وقوع نخستین زلزله که با شدت ۵.۴ ریشتر در منطقه فین، شاهد تکرار زمین‌لرزه‌ها و پس‌لرزه‌هایی در استان بودیم که ۴ پس‌لرزه از آن بالاتر از سه ریشتر ثبت شده است‌.

وی افزود: زلزله ۵.۴ ریشتری ساعت ۸:۲۹، ۵.۶ ریشتریِ ساعت ۸:۴۰ و ۵.۳ ریشتری ساعت ۱۱:۵۲، قوی‌ترین زلزله‌های ثبت شده در استان است که به مرکزیت بخش فین بوده‌اند.

حسن‌زاده با اشاره به اینکه تیم‌های ارزیاب به صورت مستمر شرایط مناطق کانونی زلزله را رصد می‌کنند و تمام اعضای ستاد بحران به دستور استاندار در حالت آماده‌باش قرار گرفته‌اند، گفت: پس از بررسی‌های دقیق بعد از سومین زلزله نیز خوشبختانه خسارت جانی و مالی در مناطق متأثر از زلزله مشاهده نشد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان تاکید کرد: وضعیت در مناطق کانونی زلزله عادی است و مشکل خاصی در مناطق و روستاها وجود ندارد.

کد خبر 696747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.