کاشت ۲۰ هزار گل در سطح منطقه ۱۱ اصفهان

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: با فرارسیدن فصل پاییز، کاشت ۲۰ هزار انواع گل در میادین، چهارراه‌ها، جزایر ترافیکی و باغچه‌های سطح این منطقه انجام شد.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن فصل پاییز، ۱۲ هزار گلدان گل داوودی و هشت هزار گل کلم‌تزئینی در میادین، چهارراه‌ها، جزایر ترافیکی و باغچه‌های سطح منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان کاشته شده است.

وی افزود: کاشت گل‌و گیاه‌، هرس‌، سم‌پاشی و آفت‌زدایی درختان‌، ایجاد و اصلاح آب‌خور درختان، تعمیر و نظافت دستگاه‌های ورزشی و بازی‌های کودکانه، ترمیم جداول و آب‌نماها، تابلوهای راهنمایی، شناسایی در بوستان‌ها و رسیدگی به شبکه روشنایی آن‌ها و نظافت سرویس‌های بهداشتی از جمله اقدامات این حوزه در راستای ساماندهی و آماده‌سازی بوستان‌های منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان است.

کاشت ۲۰ هزار گل در سطح منطقه ۱۱ اصفهان

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان تصریح کرد: واکاری چمن مقاوم ۱۰ هزار مترمربع در پارک‌های امام رضا (ع) و درخشان در راستای ارائه خدمات بهتر به شهروندان، همچنین با هدف طراوت‌بخشی و زیباسازی در معابر، پارک‌ها و میادین، عملیات کاشت گل‌های فصلی در پاییز در طرح‌های مختلف و متنوع توسط واحد فضای سبز این منطقه اجرا شده است.

کد خبر 696743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.