تابلوی راهنمای مسیر خیابان آتشگاه اصفهان نصب شد

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: در راستای روان‌سازی ترافیک و جلوگیری از سردرگمی رانندگان در انتخاب مسیر و هدایت صحیح راننده به طرف مقصد سفر، نصب تابلوی راهنمای مسیر خیابان آتشگاه (چهارراه جهاد) با هزینه‌ای بالغ‌ بر ۲ میلیارد ریال انجام شد.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اهمیت و نقش تابلوهای راهنمای مسیر در هدایت و راهنمایی رانندگان و توزیع مناسب ترافیک در شبکه معابر شهری اظهار کرد: این تابلوها باهدف راهنمایی رانندگان، مسافران و گردشگران در مسیر ورودی شهر نصب شده است که موجب ایمن‌سازی مسیر نیز خواهند شد.

وی افزود: در راستای روان‌سازی ترافیک و جلوگیری از سردرگمی رانندگان در انتخاب مسیر و هدایت صحیح راننده به طرف مقصد سفر، نصب تابلوی راهنمای مسیر خیابان آتشگاه چهار راه جهاد انجام شد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه این پروژه با هزینه‌ای بالغ‌بر ۲ میلیارد ریال اجرایی شده است، تصریح کرد: رسیدگی به تابلوها و علائم راهنمایی و اخطاری در سطح شهر می‌تواند علاوه‌بر ارتقای شاخصه‌های توسعه شهری، نقش مهمی در رانندگی ایمن شهروندان، کنترل ترافیک شهری و سهولت در تردد شهروندان باشد.

تابلوی راهنمای مسیر خیابان آتشگاه اصفهان نصب شد

وی ادامه داد: خط‌کشی گذرگاه‌ها یکی از علائم مهم ترافیکی است که نقش به‌سزایی در تأمین ایمنی شهروندان، نظم‌بخشی ترافیکی، تسهیل در عبور و مرور و زیباسازی معابر دارد.

قاضی‌عسگر خاطرنشان کرد: در راستای زیباسازی منظر شهری و ساماندهی ترافیکی تردد شهروندان و خودروها، عملیات اجرای خط‌کشی طولی کندرو بزرگراه شهید خرازی و فاز اول خیابان بهشت با دو میلیارد ریال اعتبار اجرا خواهد شد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه روند انجام عملیات خط‌کشی ترافیکی در سطح معابر بر اساس نیاز و برنامه زمان‌بندی شده ادامه دارد، افزود: اداره حمل‌ونقل و ترافیک منطقه به‌منظور سامان بخشیدن به حرکات عرضی عابران پیاده در معابر، اقدام به خط‌کشی تمام گذرگاه‌های عابر پیاده خیابان بهشت در این منطقه کرده است.

کد خبر 696736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 15
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • م IR ۰۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    9 1
    ۲۰۰ملیون تومان اووه چقدر زیاد بازرسی ورود کنه
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    4 0
    خسته نباشید 😂
  • IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    3 0
    سلام بر مسولان محترم شهر اصفهان میخواستم در مورد تابلوهایی که جدیدا در تمام چهار راه ها و خیابان‌های دنبال زاینده رود اصفهان نوشته و نصب نموده‌اید با این نشعت گرفته از صنایع دستی و هویت اصفهان میباشد ولی نامه‌ های قبلی آنها با توجه سابقه دیرینه آنها برای استفاده عمومی خیلی بهتر بود ولی الان واقعا خیلی سخت و مشکل شده هم برای مردم اصفهان و مسافرانی که از دیگر شهر ها به اینجا تشریف می آورند .
  • محبوبه IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    1 1
    خیلی اقدام مهمی هست و جای تقدیر و تشکر داره. فقط یک انتقادی هم به تابلوی خیابان قدس هست که اصلا از مسیر چپ یا راست دید مناسبی نداره، لطف کنید جهت تابلو را تغییر دهید تا دید مناسب پیدا کند.
  • آرزم US ۰۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    4 0
    ای کاش روی #گذشت_دررانندگی واینکه #رانندگی_مسابقه_نیست وکلا #فرهنگ_رانندگی راننده های اصفهانی هم تدبیری میشد
  • محمد جعفری IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    من اینکارو با هزینه بالغ بر بیست میلیون انجام میدم.
  • ف IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    0 0
    کاش جناب قاضی عسگر ، یه فکری هم به حال آسفالت بعضی از کوچه های محله های آتشگاه میکردن که عمر آسفالتشون بیش از ۲۰ سال شده