مشاغل مزاحم در کرمان ساماندهی می‌شود

کلنگ احداث شهرک ساماندهی مشاغل مزاحم در قالب ششمین جشنواره پروژه‌های شهری شهرداری کرمان به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید شعرباف شهردار کرمان امروز _سه‌شنبه بیست‌وپنجم مهرماه_ در آئین کلنگ‌زنی شهرک مشاغل مزاحم کرمان اظهار کرد: تجمیع و ساماندهی کارگاه‌های ضایعاتی علاوه بر افزایش امنیت و کاهش سرقت در شهر، می‌تواند زمینه نظارت بیشتر بر کارگاه‌ها را نیز فراهم کند.

وی با اشاره به پلمب بیش از ۱۴۰ کارگاه ضایعاتی غیرمجاز در نیمه نخست سال جاری، از استمرار برخورد با واحدهای غیرمجاز خبر داد و افزود: با احداث شهرک مشاغل مزاحم، کارگاه‌های مجاز به محل جدید منتقل می‌شوند.

شهردار کرمان با بیان اینکه شهرک مشاغل مزاحم در مجاورت پارک بازیافت و در محلی به مساحت ۴۸ هکتار احداث می‌شود، خاطرنشان کرد: بیش از ۳۴۰ کارگاه در این محل مستقر خواهند شد.

وی از پیگیری برای تأمین آب و برق مجموعه توسط شرکت‌های خدمات‌رسان خبر داد و اضافه کرد: در فاز اول این پروژه که تا دو ماه آینده اجرا می‌شود، ۵۰ واحد در اختیار کارگاه‌های ضایعاتی قرار می‌گیرد.

شعرباف با اشاره به اینکه پروژه پارک بازیافت در چهار فاز و کمتر از یک سال دیگر به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: طبق برآورد انجام شده، بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال برای اجرای این پروژه هزینه خواهد شد.

کد خبر 696722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.