ادعای دروغین صهیونیست‌ها درباره بمباران زیرساخت‌های حماس + فیلم

منابع فلسطینی با انتشار تصاویری ادعای ارتش رژیم صهیونیستی درباره بمباران اهداف مرتبط با جنبش حماس در حملات شب گذشته را تکذیب کردند.

به گزارش ایمنا و به نقل از رسانه‌های فلسطینی، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که شامگاه گذشته ۲۰۰ هدف زیرساختی از حماس و جهاد اسلامی را بمباران کرده است.

این در حالی است که تصاویر منتشر شده از مجروحان و شهدای این حملات، واقعیت دیگری را به اثبات می‌رساند که صهیونیست‌ها بار دیگر اهداف غیرنظامی در غزه را هدف قرار داده‌اند.

بنابر اعلام منابع محلی در این حملات ۷۱ فلسطینی شهید و صدها نفر دیگر زخمی شدند. بیشتر شهدا کودک و زن هستند. این فیلم‌ها درباره قتل عام کودکان و زنان در خان‌یونس و رفح است که برخلاف ادعای صهیونیست‌ها رخ داده است.

رژیم صهیونیستی در حالی کودکان غزه را قتل عام می‌کند که برای ترمیم چهره خود مدعی است که به زیرساخت‌های حماس حمله کرده است!

وزارت بهداشت فلسطین با صدور بیانیه‌ای از افزایش شمار شهدای فلسطینی در غزه به ۲۸۳۷ نفر و مجروحان به ۱۲ هزار نفر خبر داد.

در روزهای اخیر رژیم صهیونیستی در واکنش به شکست مفتضحانه نظامی، امنیتی و اطلاعاتی برابر مقاومت فلسطین در عملیات طوفان‌الاقصی، با استفاده از بمب‌ها و موشک‌های بسیار قوی و پیشرفته، زیرساخت‌های مسکونی و حیاتی نوار غزه را آماج حملات وحشیانه خود قرار داده است.

کد خبر 696713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.