جذب نیروی انسانی از میان معلولان مورد توجه قرار گیرد

رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: می‌توان سه درصد از نیروهای انسانی را از میان معلولان جذب کرد، از شهرداری درخواست می‌کنیم این تکلیف قانونی را دنبال کند و گزارش آن را به شورا ارائه دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، میثم مظفر امروز _سه‌شنبه بیست و پنجم مهرماه_ در صدوهشتادوچهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری با بیان اینکه ستادی در دوره جدید با هدف مناسب‌سازی شهر برای معلولان تشکیل شده است، اظهار کرد: عدالت به مثابه ایجاد فرصتی برابر است تا شهروندانی که دارای نواقص حرکتی هستند، فرصت رشد داشته باشند و اینکه برای اشتغال و تفریح این افراد اقدام کنیم، بسیار ارزشمند است.

وی افزود: ناظرانی در این ستاد برای مناطق انتخاب شده‌اند که از معلولان هستند و بر چگونگی اجرای پروژه‌های شهری نظارت می‌کنند که کار ارزشمندی است.

رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: بر اساس گزارش‌ها، پرداخت حق‌الزحمه ناظران به تأخیر افتاده است و درخواست می‌کنیم، شهرداری در این زمینه اقدام کند.

وی با اشاره به اینکه می‌توان سه درصد از نیروهای انسانی را از میان معلولان جذب کرد، ادامه داد: از شهرداری درخواست می‌شود این تکلیف قانونی را دنبال کند و گزارش آن را به شورا ارائه دهد.

مظفر بابیان اینکه باید فضای تفریحی و شهربازی ویژه معلولان ایجاد شود، ادامه داد: اگر شهرداری بتواند این شهربازی را ایجاد کند، اقدامی ارزشمند برای کودکان معلول خواهد بود.

کد خبر 696661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.