نفوذ کلام ورزشکاران در دفاع از اسلام موثر است

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: قرار بر این است برای حل مشکلات جامعه ورزش، کارگروه‌های مختلف و جلسات اندیشه‌ورزی برگزار شود تا هم‌افزایی، وحدت و انسجام تمام ورزشکاران در دفاع از اقتدار ایران اسلامی و مقابله با تهدیدها افزایش پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جلسه مشترک اعضای شورای عالی بسیج ورزشکاران و رؤسای هیئات ورزشی بسیج استان اصفهان، امروز _سه‌شنبه بیست‌وپنجم مهرماه_ با حضور سردار مجتبی فدا، فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان، سرهنگ وحید رجبی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان و روح‌الله معظم مسئول تربیت‌بدنی و ورزش بسیج سپاه صاحب‌الزمان (عج) و مدیرعامل باشگاه مقاومت استان اصفهان برگزار شد.

جلسات اندیشه‌ورزی برگزار خواهد شد

سردار مجتبی فدا، فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در خصوص برگزاری این جلسه اظهار کرد: جلسه امروز با حضور افراد دخیل در بسیج ورزشکاران، رؤسای باشگاه‌ها و رؤسای هیئت‌های استان برگزار شد و موضوعات مختلفی که ورزش با آن سروکار دارد در آن مطرح شد؛ قرار بر این است برای حل مشکلات جامعه ورزش کارگروه‌های مختلف و جلسات اندیشه‌ورزی برگزار شود تا هم‌افزایی، وحدت و انسجام تمام ورزشکاران در دفاع از اقتدار ایران اسلامی و مقابله با تهدیدها افزایش پیدا کند.

وی افزود: در راستای نقش‌آفرینی ورزشکاران در حمایت از مردم فلسطین، مشارکت در انتخابات و روشنگری نیز تصمیمات خوبی گرفته شد.

مردم اصفهان از انقلاب دفاع خواهند کرد

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان با اشاره به نقش مؤثر ورزشکاران در جامعه تصریح کرد: این نوید را می‌دهیم که همه مردم اصفهان به‌ویژه جامعه ورزش در صحنه‌های دفاع از انقلاب آماده هستند. در زمان شیوع کرونا، سیل و زلزله ورزشکاران اقدامات دوستانه بسیار خوبی انجام دادند و امروز نیاز است در وحدت، انسجام و پشتیبانی از هویت انقلاب جمهوری اسلامی نقش‌آفرینی داشته باشند و از نفوذ کلام خود در دفاع از اسلام، فلسطین و انقلاب استفاده کنند.

وی گفت: نقش مسئولان ورزشی پیگیری و مشارکت در استفاده از ظرفیت‌ها است، افراد خوش‌فکر و دارای ایده‌ای در جامعه ورزش حضور دارند که با برگزاری جلسات هم‌اندیشی می‌توانند در راستای بهبود ورزش استان گام‌های بلندی بردارند. نقطه اصلی حضور بسیج در عرصه ورزش آمادگی جسمانی است و ضرورت دارد که در این راستا گام‌های مؤثری برداریم، تشکیل هیئت‌های ورزشی و تجهیز پایگاه‌های ورزشی از نمونه‌های آن است و امیدوارم بسیج بتواند در امر توجه عموم مردم به ورزش مؤثر باشد.

نفوذ کلام ورزشکاران در دفاع از اسلام موثر است

با همدلی و انتقاد دوستانه مشکلات برطرف خواهد شد

فدا در تشریح اهمیت همدلی خاطرنشان کرد: ورزشکار به دلیل تأثیرگذاری در جهان باید به‌اندازه و به‌موقع موضع‌گیری داشته باشد، این جمع می‌تواند ورزش استان را ارتقا دهد؛ اگر انتقادی وجود دارد باید دوستانه بیان شود، همچنین باید جرئت انتقاد و پذیرش آن وجود داشته باشد.

وی تصریح کرد: برخی مواقع در نظر داریم کاری را انجام دهیم، اما آنچه که می‌خواهیم نمی‌شود، در ورزش نیز همین‌گونه است و در شرایط فعلی باید با کمک یکدیگر شرایط را بهبود بخشیم و اگر انتقادی وجود دارد، دوستانه گفت‌وگو کنیم‌.

حضور گسترده جامعه ورزش در انتخابات اهمیت دارد

سرهنگ وحید رجبی، رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان در خصوص برگزاری این جلسه اظهار کرد: امروز توفیق شد در کنار مسئولان باشگاه‌های فرهنگی و ورزشی و رؤسای هیئت‌های ورزشی در سپاه صاحب‌الزمان (عج) باشیم؛ موضوع جلسه مشارکت حداکثری جامعه ورزش در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی بود و صاحب‌نظرانی که در جلسه حضور داشتند، دیدگاه‌های متفاوتی را مطرح کردند. در خصوص حضور جامعه ورزش در انتخابات به صورت گسترده تبادل نظر شد.

وی افزود: منظور از تشکیل این جلسه، جلسات شورای عالی بسیج ورزشکاران و مجموعه هیئت‌های باشگاه مقاومت؛ همفکری و هم‌افزایی در راستای مسائل مختلف شامل سیاسی و ورزشی است و با نقطه نظر و حمیت اعضای شورا، ورزش استان رشد و ارتقا پیدا خواهد کرد.

نفوذ کلام ورزشکاران در دفاع از اسلام موثر است

هدف ما پرورش ورزشکاران انقلابی است

رجبی پیرامون برگزاری جلسات هم‌اندیشی تصریح کرد: امروز احکام مسئولان شورا و همچنین رؤسای هیئت‌ها اهدا شد و امیدواریم از جلسات تخصصی و هیئت‌های اندیشه‌ورزی که به صورت تخصصی در رابطه با موضوعات ورزش استان برگزار می‌شود نتایج مطلوبی کسب کنیم.

وی ادامه داد: مسئولان حوزه‌های ورزش هرکدام در بخشی از این جامعه مسئولیت دارند و این مسئولیت‌های متفاوتی که در جامعه وجود دارد، می‌تواند نقش بسزایی در گسترش افکار ورزشی داشته باشد تا ورزشکاران با روحیه انقلابی پرچم ایران را به اهتزاز در بیاورند؛ بی‌شک آن‌ها در استعدادیابی و قهرمان پروری نقش مؤثری خواهند داشت.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان خاطرنشان کرد: ورزش با فرهنگ و سیاست عجین شده و در نقاط مختلف جهان شاهد این موضوع هستیم، نمونه بارز آن حذف کشور روسیه از المپیک بود و به‌طور کلی امیدوارم روحیه پهلوانی و قهرمانی با الگو از انقلاب و اسلام در ورزشکاران رشد پیدا کند.

نفوذ کلام ورزشکاران در دفاع از اسلام موثر است

علاقه و استعداد قهرمان پروری به همراه دارد

همچنین روح‌الله معظم، مسئول تربیت‌بدنی و ورزش بسیج سپاه صاحب‌الزمان (عج) و مدیرعامل باشگاه مقاومت استان اصفهان با اشاره به برگزاری این جلسه اظهار کرد: در جلسه‌ای که امروز برگزار شد، تودیع و معارفه رؤسای هیئت‌های بسیج استان انجام شد و امیدوارم که هر هیئت بتواند در راستای مأموریتی که دارد نقش برجسته‌ای در گسترش ورزش همگانی و قهرمانی ایفا کند.

وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند جوانان به دنبال تحصیل، علم و ورزش باشند؛ جوانان ما باید از کم‌تحرکی دست بردارند و این برعهده ما است که ورزش را جذاب نشان دهیم تا جوانان علاقه‌مند به حضور در این عرصه شوند؛ پس از علاقه‌مندی باید استعدادیابی انجام شود تا شاهد اهتزاز پرچم ایران در عرصه‌های بین‌المللی باشیم.

مسئول تربیت‌بدنی و ورزش بسیج سپاه صاحب‌الزمان (عج) و مدیرعامل باشگاه مقاومت استان اصفهان در در رابطه با افزایش زیرساخت‌ها تصریح کرد: دو سال اخیر راه‌اندازی خانه‌های تخصصی ورزش همچون تیراندازی، کشتی و بسکتبال را داشتیم و جوانان می‌توانند در آن‌ها ثبت‌نام کنند، همچنین بازیکنان مستعد به باشگاه‌های مقاومت معرفی خواهند شد.

نفوذ کلام ورزشکاران در دفاع از اسلام موثر است

کد خبر 696650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.