صبر و استقامت رزمندگان و مردم فلسطین بی‌نظیر است

جانشین فرمانده کل سپاه‌ پاسداران انقلاب اسلامی گفت: وضعیت در جبهه‌های مقاومت خوب و صبر و استقامت رزمندگان و مردم فلسطین بی‌نظیر است، به امید خدا پیروزی خیلی سریع حاصل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار فدوی امروز _سه شنبه بیست و پنجم مهرماه_ در آئین تودیع و معارفه فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، اظهار کرد: «طوفان الاقصی» شکست مسلمی بود که صهیونیست‌ها نمی‌توانند از آن رهایی پیدا کنند، ظلم از بین رفتنی است و جبهه حق باقی می‌ماند.

وی افزود: امروز به برکت ایران اسلامی، جبهه مقاومت، نفس امام راحل و همدلی پاسداران انقلاب اسلامی، توانمندی‌های حزب الله در همه جا فراگیر شده است.

فدوی با تاکید بر اینکه همواره حزب خدا غالب و پیروز است و این وعده الهی است، خاطرنشان کرد: اگر جبهه حق به پا خیزد، باید بدانیم که پیروزی را خداوند برای جبهه حق و حزب الله قطعی و ضمانت کرده است و ما باید به گونه‌ای رفتار کنیم که همواره در جبهه حق قرار داشته باشیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: توطئه صهیونیست‌ها و آمریکا در خصوص عادی سازی روابط ریم صهیونیستی با کشورهای منطقه، با اجرای طوفان الاقصی بهم ریخت.

وی افزود: وضعیت در جبهه‌های مقاومت خوب و صبر و استقامت رزمندگان و مردم فلسطین بی‌نظیر است، به امید خدا پیروزی خیلی سریع حاصل خواهد شد.

فدوی اظهار کرد: سپاه استانی در جغرافیای خود به مثابه کل سپاه در جغرافیای ایران اسلامی است و به همین واسطه است که مردم هر روز جلوه‌ای از خدمت را مشاهده می‌کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: زمانی که خدمتی در روالی قرار می‌گیرد که باید به صورت جهادی و در زمان کم با منابع مالی کم اجرایی شود، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ورود می‌کند.

کد خبر 696632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.