جابه‌جایی «رایگان» بیش از ۸۰۰ هزار دانش‌آموز و دانشجو با مترو

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: از یکم تا بیست‌وسوم مهرماه امسال و بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، ۸۴۲ هزار و ۳۵۳ دانش‌آموز و دانشجو با استفاده از مترو به صورت رایگان جابه‌جا شدند.

به گزارش ایمنا، مسعود درستی امروز _سه‌شنبه بیست‌وپنجم مهرماه_ با اشاره به خدمات‌رسانی متروی تهران همزمان با بازگشایی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی از ابتدای مهرماه، اظهار کرد: در این مدت با استفاده از حداکثر ظرفیت و امکانات موجود در متروی تهران و حومه سعی کردیم بهترین سرویس‌دهی را به شهروندان و مسافران داشته باشیم.

وی افزود: از یکم تا بیست‌وسوم مهرماه، طبق آمار در خط یک ۱۱۷ هزار و ۷۴ نفر، در خط دو ۲۱۲ هزار و ۶۵۳ نفر، در خط سه ۱۵۲ هزار و ۱۲۸ نفر، در خط چهار ۲۰۲ هزار و ۶۴۵ نفر، در خط پنج ۶۲ هزار و ۲۲۹ نفر، در خط شش ۶۹ هزار و ۲۸۱ نفر و در خط هفت ۲۶ هزار و ۳۴۳ دانش‌آموز و دانشجو به صورت رایگان با مترو جابه‌جا شدند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: بیشترین میزان جابه‌جایی رایگان دانش‌آموزان و دانشجویان با ۲۱۲ هزار و ۶۵۳ نفر در خط دو و کمترین آن در خط هفت متروی تهران و حومه به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به اینکه آمار سفرهای روزانه با متروی تهران در نیمه اول مهرماه نسبت به ماه‌های گذشته با افزایش همراه بود، خاطرنشان کرد: شرکت بهره‌برداری مترو با تمام امکانات آماده خدمات‌رسانی به شهروندان و مسافران است.

منبع ایسنا

کد خبر 696622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.