پارکینگ طالقانی اهواز پیش از عید نوروز افتتاح شود

عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: با توجه به حضور مسافران نوروزی و ترافیک در هسته مرکزی شهر انتظار می‌رود پارکینگ طالقانی پیش از عید نوروز به بهره‌برداری برسد.

سیاوش محمودی در گفت‌وگو را خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پارکینگ طالقانی از جمله پروژه‌هایی است که سال‌های سال به حال خود رها شده بود، این پروژه در سال ۸۸ با قرار مشارکتی کلنگ‌زنی شد و پس از دو دوره وقفه از سال ۹۵ تاکنون متوقف و غیرفعال بوده است.

وی افزود: احداث پارکینگ طبقاتی طالقانی در حوزه کاهش ترافیک و تأمین نیاز عمومی شهر به‌ویژه مرکز شهر مؤثر خواهد بود، علاوه بر آن مقرر شده بود که در طبقات پایین آن مغازه‌های تجاری و فضای خدماتی و تفریحی در آن دیده شود.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: وقفه‌های ایجاد شده سبب آسیب و مشکلات اجرایی برای آن شده است، با روی کار آمدن دوره جدید مدیریت شهری و در بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری با بودجه‌ای بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان ملزم شد نسبت به اجرا و تکمیل آن اقدام کند.

وی با اشاره به ظرفیت ۴۰۰ خودرویی این پارکینگ ادامه داد: پس از ۶ سال وقفه از سال گذشته عملیات اجرایی تکمیل آن آغاز شد، مقاوم‌سازی، زیرساخت لازم و اقدامات اولیه آن آغاز شده است و نمای آن ۷۵ درصد پیشرفت داشته است، آنچه که انتظار می‌رود این است که معاونت فنی و عمرانی شهرداری اهواز برای نوروز ۱۴۰۲، این پروژه تکمیل شود و بهره‌برداری برسد تا مردم بتوانند از آن استفاده کنند و ترافیک هسته مرکزی شهر در ایام نوروز کاهش پیدا کند.

کد خبر 696571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 12
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • US ۰۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    9 0
    حرفهای اینها رانمیشودباورکرد.ازبس دروغ گفتن وگرنه این حال وروزگارشهرمابایدباشه.بفکرخودشون هستن تاآبادانی اهواز
    • IR ۰۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
      0 0
      دقیقا درسته.وضع شهر رو دیدین چخبره؟فاضلابها همه زده بیرون.اکثر مناطق اهواز رو بوی متعفن فاضلاب برداشته.پارکینگ پیشکش باشه.
  • اهالی منطقه ۶ خشایار IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    آقای محمودی ...جدیدا شهرداری کشت نظم شهری ...که وضعیت شهر را سرو سامان بدهند ..لطفا به وضعیت خیابان فراهانی نبش کسایی خشایار برسید که بساطی ها باعث ترافیک و آلودگی محل شده اند و آنقدر بی نظمی بیداد میکند و تردد را برای مردم سخت کرده ...متاسفانه شهرداری منطقه ۶ اصلا رسیدگی نمی کند ..
  • RO ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    انشالله
  • IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    0 0
    برو بابا تمام مناطق آسفالت ندارن نمیدونم شما وجدان دارین یا ندارین ک مردم دارن تو شل و گل زندگی میکنن.....مهدیس نورد لوله جانبازان