رانندگان نسبت به تعویض مخازن گاز تاکسی‌های دوگانه‌سوز اقدام کنند

شهردار آران و بیدگل از تعویض رایگان مخازن گاز تاکسی‌های دوگانه‌سوز طبق مصوبه شورای اقتصاد خبر داد و گفت: رانندگان تاکسی با مراجعه به مراکز معاینه فنی و ارجاع به آزمایشگاه‌های آزمون مخازن سی‌ان‌جی (CNG) نسبت به نوسازی اقدام کنند.

محسن صانعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از اجرای طرح نهضت آسفالت کوچه‌ها و معابر شهر خبر داد و اظهار کرد: عملیات روکش آسفالت کوچه شهید نیک‌پور واقع در خیابان شهید یاجدی در مساحت ۴۰۰ متر مربع با اعتبار یک میلیارد ریال توسط شهرداری ناحیه یک آران و بیدگل انجام شده است.

وی افزود: عملیات روکش آسفالت کوچه دوم خیابان افتخار الاسلام واقع در منطقه یک شهرداری با مساحت ۲۰۰ متر مربع و اعتبار ۸۰۰ میلیون ریال انجام شد.

شهردار آران و بیدگل ادامه داد: عملیات روکش آسفالت کوچه ایثار چهاردهم واقع در خیابان بیست متری امام حسین (ع)، با مساحت ۴۰۰ متر مربع و اعتبار ۱.۵ میلیارد ریال توسط شهرداری ناحیه یک آران و بیدگل اجرا شده است.

صانعی اضافه کرد: عملیات بلوک‌فرش کوچه‌های فرعی چهارسوق با مساحت ۶۰۰ متر مربع و اعتبار چهار میلیارد ریال توسط شهرداری ناحیه یک آران و بیدگل اجرا شد.

وی تصریح کرد: اجرای عملیات بلوک‌فرش کوچه اندیشه چهارم واقع در بلوار آیت‌الله عاملی، با مساحت ۷۰۰ متر مربع اعتبار ۳.۵ میلیارد ریال توسط شهرداری ناحیه یک آران و بیدگل انجام شده است.

شهردار آران و بیدگل با اشاره به انتقاد شهروندان مبنی بر اینکه فاز چهارم پارک محلی مسعودآباد در منطقه یک شهرداری آران و بیدگل نیمه‌تمام رها شده، تاب‌های موجود شکسته و وسایل بازی آن هنوز نصب نشده است، تاکید کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده میز بازی شطرنج در پارک محلی مسعودآباد نصب شد.

وی از تعویض رایگان مخازن گاز تاکسی‌های دوگانه‌سوز طبق مصوبه شورای اقتصاد خبر داد و گفت: رانندگان تاکسی با مراجعه به مراکز معاینه فنی و ارجاع به آزمایشگاه‌های آزمون مخازن سی‌ان‌جی (CNG) نسبت به نوسازی اقدام کنند.

شهردار آران و بیدگل گفت: ۴۰ نفر از کودکان و نوجوانان در جشنواره کتابخوانی گروه ستارگان قرآنی که در پویش کتابخوانی دهه کرامت حائز رتبه شدند، هدیه دریافت کردند.

کد خبر 696539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.