مصلح: تمرینات ما در تعطیلات لیگ ادامه داشت/ سخت‌گیری‌های محمد ربیعی به تیم کمک می‌کند

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: برخی تیم‌ها در تعطیلات لیگ تمرینات‌شان را متوقف کردند، اما تیم ما به انجام تمرینات و به حضور در اردوی آماده‌سازی پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شایان مصلح در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه فولادشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی چند هفته اخیر تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشته و برای بازی‌ها آماده می‌شویم، رقابت‌های لیگ برتر ایران فرسایشی شده است و نمی‌دانیم این نوع برنامه‌ریزی چیست، مگر کشورهای دیگر بازی‌های خارجی ندارند، بازیکن حرفه‌ای باید هر پنج-شش روز یک‌بار بازی کند، اما ما در چهار ماه اخیر فقط پنج بازی انجام داده‌ایم.

وی افزود: سلیقه مربی‌ها با یکدیگر متفاوت است، اما با این شرایط همه تیم‌ها آسیب می‌بینند، برخی تیم‌ها در تعطیلات لیگ تمرینات را متوقف کرده‌اند، اما تیم ما اینگونه نبود؛ البته که چند بازیکن مصدوم شده‌اند؛ بازیکنان ما خوش‌اخلاق و خوب هستند و جوانان خوبی داریم که حرف‌های زیادی برای گفتن دارند؛ مطمئنم از ذوب‌آهن امسال بیشتر خواهیم شنید و فکر می‌کنم تیم ما در نیمه بالای جدول باشد.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: حدود هفت تا هشت متر از پست من در زمین تغییر کرده است، محمد ربیعی گفت در این پست بیشتر می‌توانم خودم را نشان دهم و خودم هم از این شرایط راضی هستم.

وی ادامه داد: من با مربیان بزرگی کار کرده‌ام که هرکدام در ایران و دنیا حرف برای گفتن داشته‌اند؛ محمد ربیعی برای لحظه‌لحظه تمرینات و بازی‌ها برنامه دارند و این سختگیری‌ها به ما هم کمک می‌کند؛ ما تاکتیک داریم و با برنامه بازی می‌کنیم، مجموعه ذوب‌آهن باید به خود افتخار کند که چنین مربی دارد.

مصلح تصریح کرد: امیدوارم هواداران از تیم ما حمایت کنند و اینگونه نباشد که بگویند ذوب‌آهن تیم دوم اصفهان است و همچنین در شرایط فعلی امیدوارم زنان هوادار ذوب‌آهن هم بتوانند به ورزشگاه فولادشهر بیایند و بازی‌های تیم‌شان را از نزدیک ببینند.

کد خبر 696521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.