صادقی: هدف کادرفنی ذوب‌آهن ارتقای کیفیت فنی تیم است/ فصل را خیلی خوب شروع کردیم

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: هدف کادرفنی تیم فوتبال ذوب‌آهن علاوه‌ بر کسب نتایج خوب، ارتقای کیفیت فنی تیم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابراهیم صادقی در حاشیه تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه فولادشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پنجمین ماهی قرار داریم که با ذوب‌آهن فصل را آغاز کردیم و تا اینجای فصل نتایج خوبی کسب کرده‌ایم؛ نتایج خوبی به‌دست آوردیم و در کنار آن فوتبال خوبی به‌نمایش گذاشتیم، بزرگ‌ترین هدف‌مان این است که بتوانیم کیفیت فنی تیم را ارتقا دهیم و اگر سیر پیشرفت تیم را حفظ کنیم نتایج بهتری کسب کرده و روند روبه‌رشدی خواهیم داشت.

وی افزود: دغدغه ما به ویژه محمد ربیعی کیفیت تیم است و برای همین تلاش می‌کنیم، جلسات خوبی می‌گذاریم و با انگیزه‌ای که در همه بچه‌های تیم می‌بینم می‌توانیم به ارتقا و پیشرفت کیفیت فنی تیم برسیم و در کنار آن نتایج بهتری بگیریم.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: همه مربیان درخصوص تعطیلی لیگ برتر صحبت کرده‌اند؛ قطعاً برای مربیان و بازیکنان خوب است که هفته‌ای یک‌بار بازی‌های لیگ برتر را انجام دهند، چرا که ریتم خوب و حرفه‌ای دارد؛ در برنامه جدید سازمان‌لیگ این شرایط رعایت شده، بازیکنان در وضعیت ایده‌آلی بازی کرده و مربیان راحت‌تر می‌توانند برنامه‌ریزی کنند.

صادقی تصریح کرد: در بسیاری از شهرها و ورزشگاه‌ها حضور بانوان پررنگ است و امیدوارم که در ورزشگاه فولادشهر نیز این اتفاق بیفتد؛ بانوان علاقه زیادی به فوتبال دارند و حضورشان در ورزشگاه‌ها باعث خوشحالی مردم، بازیکنان و مربیان می‌شود.

وی ادامه داد: سعی کردیم وقفه‌های لیگ برتر را با دیدارهای دوستانه پر کنیم، برخی تیم‌ها درگیر ماجراهایی بودند، اما به بهترین شکل ممکن از این تعطیلی استفاده کردیم و سعی کردیم با برنامه‌ریزی درست، مشکلی در تیم از نظر کیفیت فنی و هماهنگی به‌وجود نیاید، تا امروز هم اردوی خوب و بازی‌های دوستانه مناسب داشتیم.

دستیار محمد ربیعی اظهار کرد: تیم فوتبال نسبت به فصل گذشته جوان‌تر شده است، میانگین‌سنی پائین‌تر آمده و شروع خوبی در لیگ برتر داشته‌ایم، اگر کیفیت فنی‌مان ارتقا پیدا کند، مطمئناً نتایج بهتری نیز کسب خواهیم کرد.

صادقی در پایان درخصوص کیفیت فنی پایین خط‌دفاعی تیم فوتبال ذوب‌آهن و در مقابل بهبود کیفیت فنی این تیم در خط‌تهاجمی اظهار کرد: جلسات زیادی داشتیم و سعی می‌کنیم مشکلات دفاعی را برطرف کنیم، تیم‌مان نسبت به گذشته در خط‌حمله عملکرد خیلی بهتری داشته و طبیعتاً تیمی که در حمله می‌کند ضدحمله می‌خورد، اما به‌دنبال ارتقای عملکرد تیم در خط‌دفاعی هستیم.

کد خبر 696495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.