کامیابی‌نیا: در ذوب‌آهن به آرامش رسیده‌ام / برنامه‌ریزی سازمان‌لیگ به تیم‌ها آسیب می‌زند

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: در ذوب‌آهن به‌عنوان یک باشگاه ریشه‌دار به خواسته‌ام یعنی در آرامش بودن رسیده‌ام.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کمال‌الدین کامیابی‌نیا در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمرین و اردوی خیلی‌خوبی در تهران پشت‌سر گذاشتیم و شرایط خوبی را در اصفهان سپری می‌کنیم؛ فکر می‌کنم به هماهنگی خوبی رسیده‌ایم و با دستورات کادرفنی جلو می‌رویم، امیدوارم همین روند را ادامه بدهیم.

وی افزود: شرایط خیلی‌خوبی در چند بازی اخیر داشته‌ایم و نتایج خوبی گرفتیم، باید بیشتر تلاش و تمرین کنیم و امیدوارم با تفکرات تازه‌ای که در ذوب‌آهن به‌وجود آمده تیم جدیدی را ببینیم.

هافبک باتجربه تیم فوتبال ذوب‌آهن درخصوص شرایط بدنی خودش تصریح کرد: مصدومیتی در ابتدای فصل از ناحیه همسترینگ داشتم، اما روی آن کار کردم و توانستم به تیم برگردم و در حد توان کمک کنم؛ در دو بازی گذشته شرایط همین‌طور پیش رفت و امیدوارم در ادامه فصل هم بتوانم به ذوب‌آهن کمک کنم.

کمال‌الدین کامیابی‌نیا درباره تغییرات پرسپولیس گفت: از انتخابی که داشته‌ام خیلی راضی هستم و خوشحالم که در اصفهان و تیم ذوب‌آهن حضور دارم؛ ذوب‌آهن یک تیم ریشه‌دار و قدیمی است، اینجا همان‌طور که مدنظرم بود در آرامش هستم و امیدوارم ذوب‌آهن هم به جایگاه واقعی‌اش بازگردد.

وی در رابطه با برنامه‌ریزی عجیب لیگ صحبت کرد و ادامه داد: این برنامه‌ریزی نامنظم سازمان‌لیگ شامل همه تیم‌ها شده است؛ باید یک برنامه‌ریزی از ابتدای فصل انجام می‌گرفت و به همه تیم‌ها اعلام می‌شد، اما یک اشتباهاتی صورت پذیرفت؛ برنامه‌ریزی تا پایان نیم‌فصل انجام شد و فاصله میان بازی‌ها خوب نیست، امیدوارم سازمان‌لیگ در نیم‌فصل دوم برنامه‌ریزی خوبی انجام داده و به همه تیم‌ها کمک کند، چرا که لیگ فرسایشی است و تعداد مصدومیت‌ها بالا می‌رود، این برای کادرفنی و بازیکنان سخت می‌شود.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان گفت: امیدوارم برنامه‌ریزی خوبی در کل کشور صورت بگیرد و با یک اقدام هدفمند همه بانوان بتوانند برای حمایت از همه تیم‌ها به ورزشگاه بروند و از تماشای بازی‌ها لذت ببرند چرا که حق‌شان است، امیدوارم هرکس که تصمیم‌گیرنده است از حق آنان دفاع کند تا بتوانند مانند سایر کشورها از نزدیک بازی‌های فوتبال را تماشا کنند.

کد خبر 696490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.