تأمین تجهیزات پزشکی برای بیماران خاص استان با راه‌اندازی مجمع خیرین کرمانشاه

مدیرکل اجتماعی استانداری کرمانشاه از راه‌اندازی مجمع خیرین استان خبر داد و گفت: کرمانشاهی‌های نیکوکار بسیار در داخل و خارج از کشور هستند که از خیرین شناخته شده کشور هستند و در امر مدرسه سازی، درمانگاه‌سازی و تأمین تجهیزات پزشکی برای بیماران خاص بسیار فعال هستند.

به گزارش ایمنا، حمید خسروی امروز _دوشنبه، بیست و چهارم مهرماه_ در نشست کمیته بیماران خاص و صعب‌العلاج که با حضور مدیران عضو و نمایندگان انجمن‌های بیماران خاص برگزار شد، اظهار کرد: ۴۰ هزار بیمار خاص در استان وجود دارد که این افراد متحمل هزینه‌های زیادی برای درمان خویش هستند و در این زمینه نیازمند حمایت‌های ویژه هستند.

وی افزود: دولت مردمی در این زمینه با اهتمام و پشتکار ویژه‌ای از این بیماران حمایت می‌کند و هزینه‌های دارویی و درمانی این عزیزان هم توسط بیمه پرداخت می‌شود.

مدیرکل اجتماعی استانداری کرمانشاه تاکید کرد: انتظار می‌رود دستگاه‌های مربوطه خدمات بی‌سابقه و درخشان دولت در این بخش را از طریق رسانه‌ها برای مردم تبیین کنند.

وی افزود: در نشست امروز مصوبات خوبی در حمایت از این بیماران به تصویب رسید که به زودی ابلاغ می‌شوند.

خسرویان اضافه کرد: با تصویب شورای اجتماعی کشور، شورای خیرین تشکیل می‌شود و دفتر نمایندگی آن در کرمانشاه هم در حال راه‌اندازی است.

وی ادامه داد: کرمانشاهی‌های نیکوکار بسیار در داخل و خارج از کشور هستند که از خیرین شناخته شده کشور هستند و در امر مدرسه سازی، درمانگاه‌سازی و تأمین تجهیزات پزشکی برای بیماران خاص بسیار فعال هستند و از ظرفیت این عزیزان در انجمن خیرین استان حتماً بهره گرفته می‌شود.

مدیرکل اجتماعی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: این عزیزان نیکوکار حامی بسیار خوبی برای تأمین دستگاه‌های پزشکی و برخی اقلام دارویی مورد نیاز بیماران خاص و صعب‌ا لعلاج محسوب می‌شوند.

به گزارش ایمنا، در این نشست مدیران حوزه بیماران خاص و بیمه سلامت و همچنین چند تن از مدیران انجمن‌های حمایت از بیماران خاص به طرح مشکلات در زمینه تهیه دستگاه‌های پزشکی، داروهای مورد نیاز و مشکلات بیمه‌ای پرداختند.

کد خبر 696487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.