آغاز پروژه آبرسانی به روستاها و حومه جنوبی شهرستان شهربابک

پروژه آبرسانی به روستاها و حومه جنوبی شهرستان شهربابک از توابع استان کرمان با اعتباری بالغ بر ۱۱۸ میلیارد تومان آغاز شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان، سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی امروز _دوشنبه بیست و چهارم مهرماه_ در سفر به شهرستان شهربابک، پروژه آبرسانی به روستاها و حومه جنوبی شهرستان شهربابک شامل احداث دو باب مخزن ۵۰۰ و ۱۰۰ مترمکعبی، ۱۷ کیلومتر خط انتقال و ایستگاه پمپاژ با اعتباری بالغ بر ۱۱۸ میلیارد تومان آغاز شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان در حاشیه آئین کلنگ زنی، از پیش بینی طرح‌هایی برای حل مشکل آب توسط دولت مردمی با همکاری قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی علیه‌السلام خبر داد و اظهار کرد: پیرو مجوزهای صادره قبلی، با مساعدت شرکت آب منطقه‌ای دو حلقه چاه دیگر برای رفع مشکل کمبود آب شهربابک در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به آغاز عملیات گازکشی روستای آبدر و مشارکت شرکت ملی صنایع مس برای تأمین اعتبار آبرسانی به روستای خَبر شهربابک، اجرای تصفیه‌خانه شهربابک با محوریت آب و فاضلاب و تأمین منابع مجتمع مس خاتون‌آباد را حائز اهمیت دانست و گفت: با مشارکت مجتمع مس خاتون‌آباد، لایروبی رودخانه‌های دهج و آبدر شهربابک انجام خواهد شد.

کد خبر 696486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.