۲۸ خط اتوبوسرانی در قم فعال است

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر قم گفت: در شهر قم ۱۷۵ ناوگان فعال و ۳۵ اتوبوس دپو در قالب ۲۸ خط فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید محمد حسین دهناد امروز – دوشنبه بیست و چهارم مهرماه- در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در سالن شهید باکری برگزار شد اظهار کرد: شهرداری قم لایحه خرید خدمات بهره برداری ناوگان اتوبوسرانی بر اساس سطح عملکرد را به شورای شهر قم ارسال کرد که در جلسه کمیسیون تصویب شد.

وی ادامه داد: مشابه این لایحه را اواخر سال گذشته برای بهره‌برداری از ناوگان اتوبوسرانی سطح شهر مبتنی بر سطوح عملکرد داشتیم که بر این اساس دو مجموعه انتخاب شدند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر قم افزود: در سال جاری مشکلاتی پیش آمد و قراردادهای قبلی خاتمه پیدا کرد که لازم بود شرکت‌های جدیدی وارد کار شود.

وی با اشاره به لایحه شهرداری قم در این زمینه گفت: ۲۸ خط اتوبوسرانی، ۱۷۴ ناوگان فعال و ۳۵ ناوگان دپو در شهر قم فعال هستند.

دهناد با اشاره به برآورد ۱۳۵ میلیارد تومانی این قرارداد ابراز کرد: بخشی از این رقم مربوط به سال گذشته ست.

وی ادامه داد: قرار است جزئیات بحث خطوط و جزئیات سطوح عملکردی در فاصله طی مراحل قانونی این لایحه مورد بررسی قرار بگیرد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر قم با اشاره به پشت سر گذاشتن روز عصای سفید ادامه داد: در یک شهر اسلامی تمام زیرساخت‌های شهری و امکانات رفاهی برای عزیزانی که شرایط خاص دارند باید قابل استفاده باشد.

کد خبر 696454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.