معاونت سرمایه‌گذاری در شهرداری قم تشکیل شود

رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر قم گفت: معاونت سرمایه‌گذاری باید در شهرداری قم تشکیل و این موضوع جدی‌تر پیش برود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین صابری امروز_ دوشنبه بیست‌وچهارم مهرماه_ در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم اظهار کرد: مسئله سرمایه‌گذاری یک موضوع کلیدی در اقتصاد شهری است.

وی با اشاره به اهمیت سرمایه‌گذاری در کشور و دیگر کشورها افزود: این در حالی است که در شهرداری قم یک مجموعه بسیار کوچک در حد یک اتاق و چند نیروی انسانی به این موضوع می‌پردازند.

رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر قم ابراز کرد: اگر مسئله سرمایه‌گذاری در شهرداری جایگاه معاونت باشد نتایج بهتری خواهیم دید.

وی با اشاره به مطلوب نبودن روند واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی در شهرداری قم گفت: داشتن ساختار تشکیلاتی سازمان مشکلی از مسئله سرمایه‌گذاری در شهر قم حل نمی‌کند.

وی افزود: در سطح تشکیلات اداری سازمان درجه سوم دارد و این تغییر اساسنامه سطح ارتباط با معاونت‌های سازمان سرمایه‌گذاری را پایین خواهد آورد.

لزوم پیگیری تشکیل معاونت جدید از وزارت کشور

محسن محرری، رئیس شورای اسلامی شهر قم در این جلسه با اشاره به اینکه تشکیل یک معاونت شرایط خاصی دارد گفت: این موضوع محدودیت‌هایی به لحاظ تعداد دارد که باید پیگیری‌های مستمری از سوی شهرداری قم از وزارت کشور صورت بگیرد.

وی افزود: وضعیت فعلی ساختار سرمایه‌گذاری در شهرداری مناسب و متناسب با نیازهای شهر قم نیست و حتماً باید جایگاه این مجموعه ارتقا پیدا کند.

کد خبر 696451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.