۵ هزار همدانی در صف دریافت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری

معاون اقتصادی استاندار همدان گفت: بانک‌ها موظف شده‌اند که در کمترین زمان تسهیلات ازدواج و فرزندآوری پرداخت شود، گفت: ۵ هزار نفر در استان همدان در صف دریافت این نوع تسهیلات هستند.

به گزارش ایمنا، سیدمجتبی حسینی اظهار کرد: در شش ماه نخست امسال تاکنون ۹ هزار و ۴۰۰ فقره تسهیلات فرزندآوری پرداخت کردیم که بالغ بر ۵۷۰ میلیارد تومان بوده است.

وی افزود: بانک‌ها موظف شدند که بعد از تکمیل پرونده متقاضیان، به مدت دو هفته تسهیلات را پرداخت کنند، بانک‌های استان در تسهیل پرداخت وام‌ها و سرعت در فرآیند پرداخت‌ها مکلف هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با تاکید بر اینکه بانک‌ها باید نهایت مساعدت در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری را داشته باشند، خاطرنشان کرد: بانک‌ها می‌توانند ۸۰ تا ۹۰ درصد منابع را پرداخت کنند، تا هیچ‌گونه گلایه‌ای از بانک‌های استان از سوی افراد متقاضی نباشد.

حسینی تصریح کرد: در شش‌ماهه نخست سال جاری، عملکرد بانک‌های استان مورد ارزیابی قرار گرفته است و بانک‌هایی که عملکرد مناسبی نداشته باشند را به مدیران مرکز اعلام می‌کنیم؛ با توجه به اینکه بانک‌های خصوصی استان نیز در این مدت تعامل و همکاری خود را افزایش دادند.

وی با اشاره به اینکه در شش‌ماهه نخست امسال ۹ هزار ۸۰۰ فقره تسهیلات ازدواج به مبلغ هزار و ۹۷۰ میلیارد تومان توسط بانک‌های استان پرداخت شده است، اضافه کرد: در حال حاضر، بالغ بر پنج هزار نفر در استان همدان در صف دریافت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری قرار دارند که به بانک‌های استان تکلیف کرده‌ایم در کمترین زمان این تسهیلات را با تکمیل شدن پرونده آن‌ها پرداخت کنند.

منبع: مهر

کد خبر 696401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.