وزش باد شدید و گردوخاک در شرق کشور / تشدید بارش در استان‌های ساحلی خزر

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، وضعیت هوای کشور را تشریح کرد. ‌

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با فعالیت سامانه بارشی روی کشور، امروز در آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، استان‌های ساحلی خزر، قزوین، البرز، تهران، شمال سمنان، بعضی نقاط استان‌های زنجان، همدان، مرکزی، قم، کردستان، کرمانشاه، لرستان، شمال چهارمحال و بختیاری و روز سه‌شنبه در استان‌های ساحلی خزر، اردبیل، شمال آذربایجان غربی و شرقی، خراسان‌های شمالی و رضوی، سمنان، ارتفاعات استان‌های قزوین، البرز، تهران و روز چهارشنبه در آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و غرب مازندران، وزش باد شدید موقت و در بعضی نقاط گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: سه‌شنبه شاهد تشدید بارش در استان‌های ساحلی خزر خواهیم بود و از بعدازظهر پنجشنبه مجدد در شمال غرب و در استان گیلان و روز جمعه در استان‌های ساحلی خزر بارش رخ خواهد داد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: همچنین از اواخر وقت چهارشنبه و طی روزهای پنجشنبه و جمعه در بعضی نقاط سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: روزهای سه‌شنبه و پنجشنبه انتظار وزش باد شدید و گردوخاک در شرق کشور وجود دارد و دریای خزر روزهای سه‌شنبه و جمعه مواج خواهد بود.

ضیائیان خاطرنشان کرد: وضعیت هوای کنونی استان اصفهان، صاف تا قسمتی ابری، در بعدازظهر وزش باد شدید و احتمال گردوخاک با بیشینه ۳۰ و کمینه ۱۲ درجه سانتی‌گراد است و روز سه‌شنبه، بیست‌وپنجم مهرماه نیز صاف تا قسمتی ابری، در بعدازظهر وزش باد شدید و احتمال گردوخاک با بیشینه ۲۸ و کمینه ۱۳ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 696369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.