عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۴ مهرماه

در این بسته خبری از نصب سه المان جدید در شهر زنجان تا اختصاص ۱۲ هزار میلیارد ریال اعتبار برای رفع مشکل ترافیک همدان و ۲۰ میلیارد ریال برای خرید تجهیزات آتش‌نشانان خرم‌آباد نیاز است را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

نخستین آزمون تعیین سطح حوزه شغلی شهرسازی شهرداری قزوین برگزار شد

سید حامد موسوی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین گفت: نخستین آزمون تعیین سطح حوزه شغلی شهرسازی با هدف توانمندسازی و
تعیین سطح معلومات و دانش کارکنان حوزه شهرسازی مناطق چهارگانه شهرداری قزوین با همکاری معاونت شهرسازی و معماری و مرکز علمی کاربردی شهرداری قزوین برگزار شد.

سه المان جدید در شهر زنجان نصب می‌شود

مجید دوستی، سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زنجان گفت: سه المان جدید در مناطق مختلف شهر زنجان نصب می‌شود.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۴ مهرماه

۲۰ میلیارد ریال برای خرید تجهیزات آتش نشان‌های خرم‌آباد نیاز است

محمد میرزایی مقدم، سرپرست سازمان آتش نشانی خرم آباد گفت: حدود ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای خرید تجهیزات حفاظت فردی آتش نشان‌های خرم آباد نیاز است.

جمع‌آوری ماهانه بیش از ۳۶۰ تن لاستیک بازیافتی در چابهار

منصور رئیسی، مدیرعامل مدیریت پسماند شهرداری‌های چابهار و کنارک گفت: ماهانه بیش از ۳۶۰ تن لاستیک بازیافتی در چابهار جمع‌آوری می‌شود که اگر این مساله مدیریت نشود تهدید زیست محیطی بزرگی رخ خواهد داد.

آتش‌سوزی بانک سپه دزفول مهار شد

روح الله بهشتی فرد، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول با اشاره به وقوع آتش سوزی در پارکینگ شعبه بانک سپه در این شهر گفت: این آتش سوزی به طور کامل مهار شده است و لکه گیری محل تا دقایقی دیگر به پایان می‌رسد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۴ مهرماه

۱۲ هزار میلیارد ریال اعتبار برای رفع مشکل ترافیک همدان اختصاص یافت

سیدمسعود حسینی، شهردار همدان گفت: ۱۲ هزار میلیارد ریال اعتبار از مجموع ۳۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال بودجه امسال شهرداری برای رفع مشکلات و مسائل ترافیکی این شهر اختصاص یافته است.

لایروبی ۷۰۰ کیلومتر شبکه اصلی جمع‌آوری آب‌های سطحی در تهران

حسین نظری، معاون خدمات شهری شهرداری تهران با تأکید بر آمادگی عوامل خدمات شهری شهرداری تهران برای بارش‌های سال جاری از لایروبی ۷۰۰ کیلومتر شبکه اصلی جمع‌آوری آب‌های سطحی در تهران خبر داد.

آسفالت‌ریزی ۲۱۶ هزار تنی شهرداری تبریز از ابتدای سال جاری

سامان احمدزاده، معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز از آسفالت‌ریزی ۲۱۶ هزار تنی شهرداری از ابتدای سال‌جاری تا امروز در سطح شهر خبر داد و گفت: بررسی آمارها نشان می‌دهد در مدت مشابه طی سال گذشته ۱۴۰ هزار تن آسفالت‌ریزی انجام شده بود.

کد خبر 696367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.