ضرورت اصلاح نقاط مستعد آب‌گرفتگی در سطح شهر اهواز

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: لازم است عملیات اصلاح آسفالت در مناطقی که در فصل بارش احتمال آب‌گرفتگی وجود دارد و مشکلات زیادی برای شهروندان ایجاد می‌کند، صورت گیرد، علاوه بر آن نقاطی از شهر که استانداری اعلام کرده است نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدمحمدعلی پورموسوی امروز _دوشنبه بیست‌وچهارم مهرماه_ در نطق پیش از دستور خود در صحن علنی شورای اسلامی شهر اهواز اظهار کرد: همه کسانی که شرایطش را دارند، در انجمن اولیا و مربیان مدارس شرکت کنند، حضور پیدا نکردن نیروهای فعال سیاسی و انقلاب در انجمن‌های اولیا منجر به ایجاد بعضی مشکلات به ویژه آموزشی در مدارس شده است.

وی افزود: با توجه به نزدیک شدن به فصل بارش از مناطقی که احتمال آب‌گرفتگی در آن‌ها وجود دارد، بازدید شد، در حال حاضر بعضی نقاط در اهواز به دلیل عملیات وسیع اصلاح شبکه فاضلاب اهواز خاک‌برداری و حفاری شده، علاوه بر آن شهرداری نیز در بعضی مناطق در حال انجام عملیات بهسازی است.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: اصلاح آسفالت باید در بعضی نقاط شهر همچون کوی مندلی، کروشات، مهدیس، ملاشیه، بنی‌هاشم و کوی علوی به دلایل مختلف صورت گیرد، شهرداری اهواز و آب و فاضلاب خوزستان باید در این شرایط اصلاحات لازم را انجام دهند.

وی اضافه کرد: لازم است عملیات اصلاح آسفالت در مناطقی که در فصل بارش احتمال آب‌گرفتگی وجود دارد و مشکلات زیادی برای شهروندان ایجاد می‌کند، صورت گیرد، علاوه بر آن نقاطی از شهر که استانداری اعلام کرده است نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

پورموسوی تصریح کرد: کار اصلی یک مدیر حل مسئله است، بعضی از اقدامات مدیریت نمایشی است و با توجه به اینکه در حال انجام عملیات آسفالت در اهواز هستیم، حل مسئله در اهواز باید اثربخش باشد و رضایتمندی شهروندان را ایجاد کند.

وی تاکید کرد: به‌تازگی در ارتباط با نامه‌نگاری و پیگیری‌ها، تمام نامه یا بخشی از آن در سیستم الکترونیک سازمان فاوا حذف می‌شود، چنین اتفاقی در ارتباط با کار اجرایی پسندیده نیست و باید در یک روند صحیح عمل کنیم.

کد خبر 696322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.