استان کردستان ورود اتباع خارجی غیرمجاز را نداشته است

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزشیابی و امور حقوقی استانداری کردستان گفت: استان کردستان جزو استان‌هایی است که ورود اتباع غیرمجاز سایر کشورها را نداشته و آمایش اتباع خارجی از برنامه‌های منظم این استان بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی‌مراد بهمنی امروز _دوشنبه بیست‌وچهارم مهرماه_ در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کردستان اظهار کرد: استان کردستان توسط مرکز ارزیابی‌های وزارت کشور استان برتر و سرآمد کشور اعلام شده است، در صورتی که در سنوات گذشته همواره جزو استان‌های آخر بودیم.

وی افزود: بر اساس نتایجی که اعلام شد، استانداری کردستان به عنوان استانداری بدتر معرفی و در نتایج عملکردی نیز نتیجه عالی برای استان رقم خورد.

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزشیابی و امور حقوقی استانداری کردستان ادامه داد: استانداری کردستان از ابتدای استقرار دولت سیزدهم تاکنون در بحث شاخص‌های عمومی نمره ۹۶۱ را کسب کرد و در مجموع بیش از ۹۶ درصد شاخص‌های عمومی آن عملیاتی شده است.

وی اضافه کرد: استانداری کردستان در حوزه شاخص‌های اختصاصی نیز ۹۱۶ امتیاز را کسب کرد و بیش از ۹۲ درصد برنامه‌های این حوزه محقق شده است.

استان کردستان ورود اتباع خارجی غیرمجاز را نداشته است

بهمنی تاکید کرد: استاندار کردستان در حوزه ارتباطات مردمی رتبه اول کشور را کسب کرد و به عنوان مردمی‌ترین استاندار کشور شناخته شد.

وی ادامه داد: استاندار کردستان در یک‌سال گذشته بیش از هزار و ۱۱ ملاقات مردمی چهره به چهره داشته که از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون این رقم بالغ بر هزار و ۹۰۰ مورد بوده است.

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزشیابی و امور حقوقی استانداری کردستان تاکید کرد: در مجموع استان کردستان در شاخص ارتباطات مردمی در بین ۳۱ استان کشور، رتبه سوم را از آن خود کرد.

وی گفت: استان کردستان جزو استان‌هایی است که ورود اتباع غیرمجاز سایر کشورها را نداشته و آمایش اتباع خارجی از برنامه‌های منظم این استان بوده است.

بهمنی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه ایمن‌سازی راه‌ها افزود: ۲۵ مورد رفع نقاط حادثه‌خیز در دستور کار بوده که ۲۰ مورد انجام شده و پنج مورد نیز در حال انجام است.

وی اظهار کرد: بیش از ۳۰۰ مورد بازرسی نامحسوس نیز توسط این دفتر از ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان صورت گرفته که همه این اتفاقات موجب شده است جایگاه استان در کشور ارتقا پیدا کند.

کد خبر 696306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.