قیمت روز خودرو/ بازار خودرو به ثبات رسید

قیمت خودرو در بازار امروز تغییری نداشت و پس از افت و خیزهایی که در روز شنبه و یکشنبه داشت، بالاخره به ثبات قیمت رسید، به طوری که امروز شاهد افزایش و یا کاهش در محصولات داخلی و مونتاژی نبودیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قیمت خودرو امروز _دوشنبه بیست‌وچهارم مهرماه_ قیمت خودرو در بازار داخلی بالاخره به ثبات نسبی رسید و برخلاف روزهای گذشته که با افت و خیز قیمت‌ها مواجه شدیم تا لحظه تنظیم این خبر تغییری در بازار دیده نشد.

امروز قیمت خودروها ثابت بود و افزایش و یا کاهشی در محصولات داخلی و خارجی دیده نشد. درواقع می‌توان گفت که بازار در آرامش قرار دارد و همان طور که پیش بینی می‌شد باز شدن سامانه یکپارچه تخصیص خودرو برای خودروهای وارداتی به ثبات و حتی کاهش قیمت در بازار داخلی منجر می‌شود؛ البته ناگفته نماند که این ثبات قیمت فقط در بازار خودرو وجود نداشت بلکه قیمت‌ها در بازار طلا کاهشی و در بازار جهانی نفت نیز با ثبات قیمت همراه بود.

بنابراین می‌توان انتظار داشت قیمت خودروها در بازار تا زمان ثبت نام سامانه یکپارچه یعنی در روز سه شنبه تغییر چندانی نداشته باشد.

تغییر قیمت خودروهای داخلی

تا لحظه تنظیم این خبر قیمت خودروهای داخلی تغییری نداشت به طوری که قیمت وانت آریسان ۲ همانند روز گذشته بود و از ۳۹۰ میلیون تومان در بازار آزاد فراتر نرفت. علاوه بر این قیمت خودرو سورن پلاس تیپ سه که فرزندی از خانواده سمند به شمار می‌آید بدون تغییر قیمت بود و همان ۵۶۴ میلیون تومان خرید و فروش شد.

همچنین ساینا S از گروه خودروسازی سایپا با همان قیمت روز گذشته یعنی ۳۴۹ میلیون تومان بود. خودرو ۱۵۱ لاینر یا همان وانت پراید مجهز به دی لایت نیز با تغییر قیمت در بازار امروز همراه نبود و ۲۷۳ میلیون تومان در بازار معامله شد.

قیمت روز خودرو/ بازار خودرو به ثبات رسید

تغییر قیمت خودروهای مونتاژی

ثبات قیمت‌ها در بازار امروز برای خودروهای مونتاژی نیز وجود داشت و برخلاف روز گذشته که برخی محصولات مانند خودروی فیدلیتی ۵ نفره ۲۴ میلیون تومان کاهش قیمت داشتند، امروز قیمت محصولات مونتاژی بدون تغییر بود. برای مثال خودرو X 55 پرو همانند روز گذشته به قیمت یک میلیارد و ۲۵۶ میلیون تومان معامله شد.

علاوه بر این قیمت خودرو جک J4 همان ۷۳۰ میلیون تومان بود و تغییری نداشت. همچنین خودرو لاماری که از سال ۱۴۰۱ مهمان بازار ایران شد بدون کاهش و یا افزایش قیمت در بازار امروز با همان یک میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان خرید و فروش شد.

قیمت روز خودرو/ بازار خودرو به ثبات رسید

کد خبر 696295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.