از خنده‌های عیسی تا آفتابی شدن نورافکن / بازار داغ چهره‌ها در سپاهان و باغ فردوس

تمرین روز گذشته سپاهان متفاوت‌تر از همیشه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال سپاهان روز گذشته تمرین تیمی خود را با حضور یک چهره ویژه برگزار کرد؛ امید نورافکن، بازیکن کلیدی طلایی‌پوشان در روزهای ابتدایی لیگ بیست‌وسوم با مصدومیت جدی مواجه شد و به گفته مورایس تا چند ماه فرصت بازی برای سپاهان را از دست داد، اما روز گذشته این بازیکن به عنوان مهمان در تمرین تیمی طلایی‌پوشان حاضر شد و از روی نیمکت نظاره‌گر عملکرد هم‌تیمی‌های خود بود. نورافکن یکی از مهره‌های تأثیرگذار مورایس به‌شمار می‌رود که توانایی بازی در خطوط مختلف را دارد و بی‌شک با اضافه شدن به لیست سپاهان دست کادر فنی این تیم برای چینش ترکیب را باز می‌گذارد. نکته جالب توجه این است که این بازیکن روز گذشته بدون عصا و آتل در تمرین طلایی‌پوشان حضور پیدا کرد و بعید نیست که در روزهای آینده فرصت بازی با پیراهن سپاهان را پیدا کند.

به‌طور کلی باید دید نورافکن که به دلیل مصدومیت پیراهن بازی‌های تیم‌ملی را هم از دست داده است، از چه زمانی می‌تواند برای تیم خود پا به توپ شود.

از خنده‌های عیسی تا آفتابی شدن نورافکن/بازار داغ چهره‌ها در سپاهان و باغ فردوس

شهریار مغانلو نیز دیگر بازیکن مصدوم سپاهان است که دیدار این تیم با صنعت نفت‌آبادان در هفته هفتم را از دست داد و عیسی آل‌کثیر به جای وی در ترکیب اصلی طلایی‌پوشان قرار گرفت. مورایس در نشست خبری پس از بازی اعلام کرد که مغانلو با مصدومیت جزئی مواجه شده است و به‌زودی می‌تواند به تمرینات بازگردد، روز گذشته این مهاجم بلندقامت که در این فصل به همراه رضا اسدی عملکرد مطلوبی از خود ارائه داده است، در تمرین تیم اصفهانی حضور پیدا کرد و تصاویر منتشر شده از این بازیکن اینگونه القا می‌کند که وی در حال حاضر به صورت انفرادی زیر نظر کادر فنی فعالیت می‌کند و به‌زودی به سایر نفرات سپاهان اضافه خواهد شد؛ به هر حال بازگشت شهریار مغانلو در شرایطی که آل‌کثیر هم نمایش خوبی از خود ارائه داده است، سبب ایجاد یک رقابت زیبا در خط حمله بین شاگردان مورایس خواهد شد که در نوع خود جالب توجه و دیدنی است.

از خنده‌های عیسی تا آفتابی شدن نورافکن/بازار داغ چهره‌ها در سپاهان و باغ فردوس

شاید یکی دیگر از چهره‌های ویژه تمرینات سپاهان عیسی‌آل کثیر باشد که حضور وی در جمع شاگردان مورایس با اخبار و حواشی متعددی را به همراه داشت؛ ابتدا هواداران طلایی‌پوش به دلیل شرایط سنی این بازیکن نسبت به خرید وی اعتراض کردند و مدتی بعد اهالی فوتبال اعتقاد داشتند این مهاجم همچنان علاقه‌مند به حضور در پرسپولیس است و به همین دلیل با چهره‌ای عبوس و بدون انگیزه در تمرینات تیم اصفهانی حاضر می‌شود. پس از مطرح شدن این شایعات اخباری مبنی بر جدایی آل‌کثیر از سپاهان و بازگشت وی به جمع شاگردان گل‌محمدی مطرح شد، چراکه سازمان لیگ اجازه ثبت قرارداد آل‌کثیر و برایان دابو را به سپاهان نداده بود و با این تفاسیر باید این دو بازیکن از بین اصلاح قرارداد یا جدایی از تیم خود یک گزینه را انتخاب می‌کردند. پس از کش‌وقوس‌های فراوان آل‌کثیر در بازی با صنعت نفت‌آبادان که در هفته هفتم لیگ برگزار شد، اولین بازی رسمی و قانونی خود را برای طلایی‌پوشان انجام داد و نکته قابل تأمل این است که وی در مقابل چشم هواداران سپاهان موفق به دبل برای تیم خود شد؛ در واقع باید گفت برخلاف آنچه که مطرح شد می‌شد چهره آل‌کثیر به دلیل اینکه این بازیکن مصمم و باانگیزه فعالیت خود را دنبال می‌کرده عبوس به نظر می‌رسیده است؛ حالا با توجه به گلزنی آل‌کثیر در اولین بازی رسمی و نمایشی که وی از خود ارائه داد باید دید مورایس در جدال‌های بعدی سپاهان ترجیح می‌دهد شهریار مغانلو را روی نیمکت قرار دهد یا آل‌کثیر را به عنوان یار تعویضی وارد میدان کند.

از خنده‌های عیسی تا آفتابی شدن نورافکن/بازار داغ چهره‌ها در سپاهان و باغ فردوس

کد خبر 696275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.