بلوار دوکوهه شهر قزوین ایمن‌سازی می‌شود

شهردار قزوین گفت: عملیات اجرایی باند کندرو در بلوار دوکوهه با ۸۰ درصد پیشرفت و با هدف سهولت در رفت و آمد خودروها و پیشگیری از تصادفات، در مراحل پایانی ساخت است.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از عملیات آماده‌سازی معابر فرعی ناحیه منفصل شهری ناصرآباد خبر داد و اظهار کرد: عملیات لایه نهایی بیس‌ریزی در معابر فرعی سوم و چهارم، خیابان چهارباغ، واقع در منطقه چهار با مساحت تقریبی هزار مترمربع در حال اجرا است.

وی افزود: با محوریت ارتقای ضریب ایمنی تردد کاربران ترافیکی و تحقق کاهش تصادفات در سطح شهر، تابلوها و ملزومات ترافیکی در خیابان‌های شهید بابایی، فلسطین، سعدی و میدان سید حسن نصرالله نوسازی و بهسازی شد.

شهردار قزوین از پایان آماده‌سازی محوطه پارکینگ دارابی با مساحت ۲۰۰ متر مربع در منطقه یک شهرداری خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به آغاز فصل بارش‌ها و جمع شدن گل‌ولای در این پارکینگ، به‌منظور تسهیل در عبور و مرور کارکنان، عملیات نخاله‌برداری، تسطیح، کمپکت و ترانشه‌ریزی در پارکینگ اداره دارایی به پایان رسید.

صباغی اضافه کرد: با توجه به اتمام عملیات خاک‌ریزی، تسطیح و آماده‌سازی بستر حاشیه غربی بلوار شهید چگینی، عملیات حفر چاله با هدف کاشت نهال و درختچه به منظور توسعه فضای سبز حاشیه این بلوار آغاز شد.

وی تاکید کرد: طرح جایگزینی ریل‌های فلزی با بتنی با هدف پیشگیری از سرقت ریل‌های فلزی، سهولت در نظافت و کاهش هزینه‌ها در سطح شهر قزوین توسط عوامل اجرایی مدیریت پسماند شهرداری اجرا می‌شود.

شهردار قزوین با بیان اینکه عملیات اجرایی ایجاد باند کندرو در بلوار دوکوهه در ناحیه شهری عظیمیه واقع در منطقه سه شهرداری قزوین بدون وقفه ادامه دارد، گفت: این پروژه با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی با هدف سهولت در رفت و آمد خودروها و پیشگیری از تصادفات در مراحل پایانی ساخت است.

صباغی افزود: در ادامه طرح رسیدگی به وضعیت روشنایی بوستان‌ها، میادین و فضای سبز خطی و اصلاح و بهبود سیمای شبانه، اصلاح سیستم روشنایی و رفع نواقص فنی و خاموشی پایه چراغ‌های بلوار سیدالشهدا (ع) انجام شد.

وی اظهار کرد: در راستای رفع خطر از بناهای ناایمن در سطح منطقه چهار که باعث ایجاد بعضی مشکلات برای شهروندان شده است، در این مرحله با دستور مقام قضائی بنای ناایمن و خطرساز در خیابان سعدی جنوبی تخریب شد.

کد خبر 696249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.