کارگاه آموزشی سامانه سادا با حضور مدیران ۱۴ شهرداری به محوریت شهرداری نایین برگزار شد

شهردار نایین گفت: کارگاه آموزشی سامانه سادا نوین مبتنی براطلاعات مکان محور GIS به منظور ثبت اطلاعات املاک شهرداری‌ها با حضور شهرداری‌ شهرستان‌های ورزنه، کوهپایه، اردستان، خوروبیابانک و نایین به مرکزیت نایین و به دعوت دفتر شهری استانداری برگزار شد.

حسن شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهرداری نائین در هفته‌ای که گذشت میزبان شهرداری‌های اردستان، زواره، مهاباد، بافران، انارک، خور، فرخی، جندق، ورزنه، اژیه، هرند، کوهپایه، تودشک و سجزی به منظور برگزاری جلسه آموزش و ایجاد سامانه سادا در شهرداری‌های کل کشور بود.

وی ادامه داد: این جلسه با حضور شهرداری‌های شهرستان‌های ورزنه، کوهپایه، اردستان، خوروبیابانک و نائین به مرکزیت شهرستان نائین و به دعوت دفتر شهری استانداری با موضوع آموزش و ایجاد سامانه سادا در شهرداری‌های کل کشور به منظور ثبت اطلاعات املاک شهرداری‌ها در این سامانه برگزار شد.

شهردار نائین افزود: پس از این جلسه و مطابق شیوه سامانه مذکور، مبنای اطلاعات شهرداری‌ها در خصوص املاک می‌تواند در دسترس مسئولان فرادستی نیز قرار گیرد و این اتفاق به خود شهرداری کمک می‌کند تا با درایت و دقت بیشتری املاک خود را رصد کند.

وی با بیان اینکه به این طریق هر اتفاقی در خصوص املاک شهرداری‌ها رخ دهد در دسترس مسئولان فرا دستی قرار دارد، گفت: دوره آموزشی برگزار شده در نائین با حضور شهرداری ۵ شهرستان به خوبی در سالن فرمانداری شهرستان نائین برگزار شد و کارشناسان اداره کل امور اقتصاد دارایی استان اصفهان نیز به جهت ارائه توضیحات لازم برای کارشناسان املاک و انفورماتیک شهرداری در این جلسه حضور داشتند.

شفیعی اضافه کرد: امیدواریم ثبت نام اطلاعات تکمیلی این سامانه در شهرداری‌ها اتفاق بیفتد همانطور که بسیاری از شهرداری‌ها این روند لازم را آغاز کردند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه شهر نائین از لحاظ وسعت و جمعیت جزو بزرگترین شهر شرق استان اصفهان است و با توجه به اینکه در مباحث آموزشی شهرداری‌ها با عنایت به وسعت و جمعیت استان به‌طور معمول چهار نقطه شامل غرب، شرق، شمال و جنوب انتخاب و به محوریت یکی از شهرداری‌ها، دوره‌های آموزشی برگزار می‌شود.

کد خبر 696229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.