فلسفه وجود دستگاه‌های اداری خدمت به مردم است

فرماندار دلیجان با بیان اینکه فلسفه وجود دستگاه‌های اداری، خدمت به مردم است، گفت: کوتاهی در خدمت‌رسانی به معنای کوتاهی در حق آرمان‌های نظام و انقلاب است، بنابراین همه دستگاه‌هایی که در حال خدمت به مردم هستند باید سرعت اقدامات خود را افزایش دهند تا مشکلات موجود رفع شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابوالفضل قاسمی امروز _یکشنبه بیست و سوم مهرماه_ در شورای اداری شهرستان دلیجان با اشاره به وجود بیش از ۸۰ هزار درخت بالای ۲۰ ساله در بوستان ۱۵ خرداد این شهرستان اظهار کرد: نباید به دلیل خشک شدن چاه‌های آب اجازه از دست رفتن این سرمایه ملی را بدهیم.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی افزود: در روزهای اخیر جبهه مقاومت اقداماتی را علیه رژیم کودک‌کش صهیونیستی در پیش گرفته که در ۷۵ سال اخیر بی‌سابقه بوده است.

فرماندار دلیجان با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری گفت: هیئت اجرایی انتخابات تشکیل شده و جلسات مستمر برای برگزاری انتخابات مطلوب به طور منظم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به ماده ۱۳ قانون انتخابات تاکید کرد: برای برگزاری انتخابات مردمی تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا با در نظر گرفتن چهار راهبرد مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، این انتخابات هم به درستی برگزار شود.

قاسمی با بیان اینکه فلسفه وجود دستگاه‌های اداری، خدمت به مردم است، گفت: کوتاهی در خدمت رسانی به معنای کوتاهی در حق آرمان‌های نظام و انقلاب است، بنابراین همه دستگاه‌هایی که در حال خدمت به مردم هستند باید سرعت اقدامات خود را افزایش دهند تا مشکلات موجود رفع شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در آستانه هفته تربیت بدنی قرار داریم، باید برنامه‌هایی برای گرامیداشت این هفته برگزار شود.

فرماندار دلیجان با بیان اینکه حدود ۳۰ هیئت ورزشی و بیش از هفت هزار ورزشکار در شهرستان فعالیت دارند، اضافه کرد: اعتبارات امسال باید سریع‌تر و بهتر از سال گذشته جذب شود.

کنگره ملی شعر رضوی در دلیجان برگزار می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دلیجان گفت: هفته فرهنگی دلیجان از ۱۳ تا ۱۹ آبان ماه با هدف معرفی ظرفیت‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و تبیین توانمندی‌های این شهرستان برگزار می‌شود.

سید احمد رضوی، با اشاره به اینکه ۵۵ برنامه توسط ۱۸ دستگاه اجرایی به دبیرخانه اجرایی این هفته ارسال شده است، اظهار کرد: به مناسبت هفته فرهنگی دلیجان برنامه‌های فرهنگی، ورزشی، آموزشی، تبیینی، علمی، نمایشگاهی و پیشگیری از وقوع جرم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه یک روز از هفته به معرفی ظرفیت‌های فرهنگی شهر نراق و ظرفیت‌های روستاها اختصاص می‌یابد، افزود: کنگره ملی شعر رضوی در ۱۹ آبان ماه به عنوان نخستین کنگره ملی در دلیجان برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دلیجان با بیان اینکه تدوین طرح این کنگره توسط شاعران آئینی دلیجان انجام شده است، گفت: ۵۰۰ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه نخستین کنگره ملی شعر رضوی با عنوان حضرت جان ارسال شده است.

وی با بیان اینکه فراخوان کنگره از ابتدای مهرماه در سراسر کشور انجام شده و کمیته‌های آن هم فعال است، تصریح کرد: آثار ارسال شده به دبیرخانه توسط داوران مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

قدردانی از ۷۰ ورزشکار قهرمان حائز رتبه‌های اول تا سوم آسیایی در دلیجان

احمد جعفری، رئیس اداره ورزش و جوانان دلیجان هم گفت: قدرانی از ورزشکاران قهرمان دلیجان شامل ۷۰ ورزشکار حائز رتبه‌های اول تا سوم آسیایی و کشوری و ۳۰ هیئت ورزشی و دیدار و نشست با بازنشستگان ورزشی از اقداماتی است که در این هفته برگزار می‌شود.

کد خبر 696213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.