تخصیص اعتبار ۱۲۷ میلیارد تومانی برای اجرای طرح کالابرگ الکترونیک

معاون اجتماعی و فرهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه از تخصیص اعتبار ۱۲۷ میلیارد تومانی دولت به اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امین اله سلیمانی امروز یکشنبه _ بیست و سوم مهرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی برای دهک‌های درآمدی ششم و هفتم جامعه، اظهار کرد: طی روزهای گذشته در پی اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی یارانه تشویقی برای این ۲ دهک رسماً در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این طرح یازده قلم کالا مشخص شده که دهک‌های یکم تا هفتم در صورت تهیه این اقلام مشمول تخفیف ۱۲۰ هزار تومانی به ازای فرد لحاظ خواهد شد اما هر فرد حداقل ۲۰۰ هزار تومان از یارانه نقدی خود را از اقلام کالا برگی خریداری کند تا مشمول تخفیف ۱۲۰ هزار تومانی شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه به با اشاره به همکاری فروشگاه‌های استان برای اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی، تصریح کرد: با توجه به اهمیت اجرای این طرح در حال حاضر سه هزار و ۵۰۰ فروشگاه در استان کرمانشاه طرح کالا برگ الکترونیکی را پوشش می‌دهند.

سلیمانی بیان کرد: طبق آمار اعلام شده با اضافه شدن دهک‌های ششم و هفتم تعداد جمعیت مشمولان طرح کالابرگ الکترونیکی در کشور از ۴۱ میلیون نفر به ۶۱ میلیون نفر رسید که بر همین اساس ۸۰ درصد مردم کشور مشمول این طرح هستند.

وی به جمعیت ۷۸ هزار و ۳۸۰ خانوار کرمانشاهی مشمول طرح کالا برگ الکترونیکی در استان کرمانشاه تاکید و اضافه کرد: با افزودن دهک‌های ششم و هفتم به طرح کالا برگ الکترونیکی تا به امروز ۲۰۳ میلیون تومان از این طرح در استان کرمانشاه استفاده کرده‌اند.

معاون اجتماعی و فرهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه ادامه داد: در مجموع اعتبارات تخصیص یافته به استان کرمانشاه برای اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی تا به امروز ۱۲۷ میلیارد تومان بوده است.

وی با تاکید بر اهداف اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی، خاطر نشان کرد: یازده قلم کالای لحاظ شده در این طرح مورد تأیید سازمان تغذیه ایران بوده و هدف از انتخاب این کالاها رفع و از بین بردن فقر غذایی بوده و برای همشهریان برای استفاده از این طرح می‌توانند با نصب اپلیکیشن شما نزدیک‌ترین فروشگاه متصل به این طرح را شناسایی و مراجعه کنند.

کد خبر 696209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.