گیتی‌پسند ۲ _ فرش‌آرای مشهد ۱ / رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی گیتیزن‌ها قطع‌شدنی نیست

تیم فوتسال گیتی‌پسند نهمین بازی فصل لیگ برتر را مانند هشت بازی قبلی در مصاف مقابل فرش‌آرا مشهد با پیروزی به پایان رساند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتسال گیتی‌پسند اصفهان و فرش‌آرای مشهد عصر امروز _یک‌شنبه بیست‌وسوم مهرماه_ در چارچوب هفته نهم فصل بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶:۰۰ در سالن پیروزی اصفهان به‌مصاف یکدیگر رفتند و در حضور تعداد جالب‌توجهی از هواداران میزبان، تیم فوتسال گیتی‌پسند با نتیجه نزدیک دو بر یک مقابل فرش‌آرای مشهد به پیروزی دست پیدا کرد.

باقر محمدی (۳)، محمدرضا سنگ‌سفیدی (۶)، محمدحسین درخشانی (۵)، بهمن جعفری (۹)، سیدبهداد شیخ‌احمدی (۹۹)، علیرضا رفیعی‌پور (۱۷)، مسعود یوسف (۱۳)، کیانوش شیرپور (۱۰)، امیرحسین داودی (۱۸)، مهدی مهدی‌خانی (۸)، مهدی عبداللهی (۲۹) و ابوالفضل حسن‌خانی (۲) بازیکنان تیم فوتسال گیتی‌پسند در این بازی هستند که زیرنظر محمد کشاورز توپ زدند.

این دیدار جذاب با گلزنی گیتی‌پسندی‌ها آغاز شد؛ آن‌هم درحالی‌که روی اشتباه دروازه‌بان فرش‌آرای مشهد و خالی‌ماندن دروازه این تیم، وحید ندری به اشتباه دروازه تیم خودی را باز کرد. در ادامه کیانوش شیرپور توانست دومین گل گیتی‌پسند را به‌ثمر برساند تا اختلاف و حاشیه‌امن مقداری بیشتر شود. تنها گل سجاد امانی برای فرش‌آرا هم کافی نبود تا نتیجه دو بر یک حاصل کار دو تیم در بازی امروز باشد.

تیم فوتسال گیتی‌پسند در یکی از نادرترین نتایجی که یک تیم می‌تواند در لیگ برتر فوتسال کسب کند، تا پایان هفته نهم رقابت‌های فصل جاری با ۹ پیروزی قاطعانه در صدر جدول قرار دارد و ۳۰ درصد راه قهرمانی را طی کرده است. این درحالی است که محمد کشاورز تیم خود را بسیار جوان کرده و با تیمی سرشار از بازیکنان با روحیه و انگیزه به‌مصاف رقبا می‌رود که تاکنون به بهترین شکل ممکن نتیجه گرفته است.

شاگردان محمد کشاورز با ۹ پیروزی از ۹ بازی، ۳۲ گل زده، ۹ گل خورده و تفاضل‌گل ۹+ و همچنین کسب ۲۷ امتیاز قاطعانه در صدر جدول جا خشک کرده است و مس سونگون ورزقان که مدافع عنوان قهرمانی محسوب می‌شود و ستاره‌های باتجربه زیادی در اختیار دارد با دو برد کمتر و ۲۳ امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار گرفته است. البته هرلحظه لغزش از سوی گیتی‌پسند فرصتی برای صعود دوباره مسی‌ها به صدر جدول است.

کد خبر 696204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.