افسانه شکست ناپذیری اسرائیل به پایان رسیده است

استاندار کرمانشاه گفت: امروز هیمنه اسرائیل و افسانه شکست ناپذیری آن شکسته شده و مسلمانان جرات و جسارت پیدا کرده‌اند که آغاز کننده حمله باشند و دشمن را ذلیل و خوار کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد طیب صحرایی روز یکشنبه _ بیست و سوم مهرماه در همایش فرماندهان و هادیان سپاه پاسداران استان کرمانشاه که در سالن بعثت سپاه کرمانشاه برگزار شد؛ عنوان کرد: این روزها برخی چهره‌های شناخته شده تحلیل‌های بسیار کودکانه‌ای را پیرامون واقع اخیر فلسطین و عملیات غرورانگیز طوفان الاقصی ارائه می‌دهند.

استاندار کرمانشاه افزود: این عده تحلیل‌های خود را بدون توجه به نشانه‌های آشکار افول رژیم صهیونیستی و قدرت‌نمایی غرورانگیز جبهه مقاومت انجام می‌دهند و به همین دلیل در تحلیل وقایع دچار اشتباهات فاحش می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: اگر مبنای تحلیل وقایع برای افراد به خوبی و به درستی تبیین شود آنها در شرایط مختلف می‌توانند به خوبی رویدادهای داخلی و خارجی را تحلیل کنند.

صحرایی با اشاره به اینکه اگر بصیرت افزایی مبنای کار قرار گیرد دیگر تعداد کشته‌ها را ملاک تحلیل قرار نمی‌دهیم در ادامه افزود: در رویداد کربلا یاران امام حسین علیه السلام ۷۲ تن در برابر یک لشکر ۳۰ هزار نفره بودند و همه شهید شدند ولی تاریخ نشان داد در واقع این امام حسین علیه السلام بود که پیروز این میدان شد.

وی یادآور شد: امروز هیمنه اسرائیل و افسانه شکست ناپذیری آن شکسته شده و مسلمانان این جرأت و جسارت پیدا کرده‌اند که آغاز کننده حمله باشند و دشمن را ذلیل و خوار کنند.

استاندار کرمانشاه صهیونیست‌ها را بزرگترین دشمن ایران اسلامی توصیف کرد و گفت: در پروتکل‌های نژادپرستانه صهیونیستی اقوام غیر یهودی باید مقهور و یا در خدمت آنها باشند و اگر ما بخواهیم ایرانی و مسلمان باشیم در تعارض با ماهیت این قوم است.

وی تاکید کرد: ما ایرانیان اگر خواهان عزت و کرامت هستیم باید حامی ملت مظلوم فلسطین در هر شرایطی باشیم.

صحرایی تاکید کرد: جبهه مقاومت به زودی و به صورت تصاعدی پیروزی‌های بزرگی را به دست خواهند آورد و این سنت الهی است.

وی در بخش دیگری از سخنانش انتخابات را فرصتی برای تعیین سرنوشت توصیف کرد و گفت: خداوند این حق تعیین سرنوشت را به ما عطا کرده است و باید از آن برای ساختن یک آینده بهتر بهره بگیریم.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: همه باید تلاش کنیم یک انتخابات ایمن، سالم و رقابتی و با حضور مشارکت حداکثری مردم برگزار کنیم.

وی در ادامه به کارهای صورت گرفته در استان طی مدت اخیر اشاره کرد و گفت: در دی ماه سال گذشته و هنگام ورود به استان تنها ۸۹ میلیارد تومان از اعتبارات سفر دکتر رئیسی جذب شده بود ما اکنون این میزان از ۵ هزار میلیارد تومان گذر کرده و این در توافقات از ۷ هزار میلیارد تومان بیشتر شده است.

صحرایی عنوان کرد: اربعین امسال ۱۴۰۰ میلیارد تومان آورده پر خیر و برکت برای استان داشته است و از همین محل مسیر ورودی کنگاور تا خسروی بهسازی شده و امکانات خدماتی و رفاهی شهرهای مسیر نوسازی شده است.

وی به تخصیص ۲,۰۰۰ میلیارد تومان برای راه آهن کرمانشاه - خسروی اشاره کرد و گفت: با تأمین این اعتبار تا سال آینده ریل گذاری مسیر کرمانشاه - اسلام آباد به اتمام می‌رسد.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: در حوزه مسکن ۸ هزار میلیارد تومان سرمایه توسط بانک مسکن برای کمک به شتاب بخشیدن به پروژه‌های مسکن ملی به استان تخصیص یافته و مردم می‌توانند با فاصله زمانی بهتری اقساط خود را پرداخت کنند.

وی افزود: همچنین ۳ هزار میلیارد تومان توسط مجموعه‌های تحت پوشش بنیاد مستضعفان برای سرعت بخشیدن به مجموعه ۵ هزار واحدی دولت آباد اختصاص یافته است‌.

صحرایی بیان کرد: همچنین ۱۴۰۰ قطعه زمین برای جوانی جمعیت اختصاص یافته و در این زمینه در رتبه دوم کشور هستیم.

وی گفت: در راستای کمک به رونق تولید و اشتغال، زنجیره صنایع مرتبط با صنعت خانه سازی در استان شناسایی شده‌اند و از تولیدات آنها در ساخت طرح‌های مسکن ملی استفاده می‌کنیم.

استاندار کرمانشاه به وجود ۸۰۰ روستای دارای تنش آبی در کرمانشاه اشاره کرد و گفت: برای آبرسانی به این ۸۰۰ روستا برنامه ریزی شده و این روستاها به تدریج از آب پایدار برخوردار می‌شوند.

کد خبر 696202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.