نفوذ سیاسی نظام اسلامی در منطقه و دنیا قابل حذف نیست

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: در انزوا قرار دادن کشور با شکست جدی مواجه شده و امروز نفوذ سیاسی نظام اسلامی در منطقه و دنیا قابل حذف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی امروز یکشنبه بیست و سوم مهرماه در دیدار با پیشکسوت دفاع مقدس حاج غلامرضا مالکی اظهارکرد: این موفقیت‌ها به برکت وجود پیشکسوتان و زنده بودن فرهنگ ایثار، جهاد، ولایتمداری و شهادت در جامعه به وجود آمده است.

وی افزود: به برکت حضور فعال و در صحنه ماندن پیشکسوتان دفاع مقدس از ابتدای انقلاب تاکنون در جهادهای مختلف، شاهد زمین گیر شدن و شکست دشمنان در ابعاد مختلف هستیم و رزمندگان دفاع مقدس تاریخ را تغییر دادند و ماندنی‌ترین حماسه‌ها را رقم زدند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با تأکید بر اینکه پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس و قهرمانان جهاد دژ مستحکم امنیت، اقتدار و زینت ولایت هستند، گفت: امروز به برکت حضور این عزیزان هم شهادت جاری و هم جهاد در عرصه‌های مختلف جاری است، بنابراین تکریم و بهره‌گیری از خاطرات پیشکسوتان یک ضرورت مهم است.

وی افزود: ایمان، صلابت، حضور و بصیرت پیشکسوتان دفاع مقدس که منجر به الگو گرفتن جوانان از این عزیزان شده منجر به خلق پیروزی‌های بزرگ و دستاوردهای عظیم شده و امروز عزم و اراده جوانان برای پیشرفت به برکت این الگوهای کامل است.

سردار کریمی با بیان اینکه ایران اسلامی در اوج تحریم‌های ظالمانه و تهدیدات دشمنان در اوج اقتدار است تأکید کرد: امروز جوانان غیرتمند ایران اسلامی در عمل نشان می‌دهند که دشمن در همه عرصه‌ها ناکام و شکست خورده است و نصرت‌های الهی و بصیرت مردم موجب شد دشمن در جنگ شناختی که می‌خواست با جنجال، دروغ، فریب و عملیات روانی ذهن‌ها را گروگان بگیرد با شکست جدی مواجه شود و تمام پیروزی‌ها برای ما و شکست‌های سنگین برای دشمنان آشکار است.

وی تصریح کرد: غلامرضا مالکی و حاج مالک جبهه‌ها، از رزمندگان شجاع و غیور و افتخار استان مرکزی و از همرزمان شهید زین الدین است که افتخارات و حماسه‌های بزرگی در دفاع مقدس به ماندگار گذاشته و در عملیات‌های زیادی از جمله رمضان، محرم، خیبر، والفجر و…نقش مهم و مؤثری ایفا کرده است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: اهتمام و تلاش‌های حاج مالک برای انتقال و تبیین فرهنگ دفاع مقدس به ویژه اقداماتی که در حوزه مهندسی جنگ انجام شده برای نسل جوان بسیار مورد تقدیر است و ایشان هم در جهاد دفاعی و حضور در جبهه‌های حق علیه باطل یک الگوی کامل بود و هم در عرصه جهاد تبیین یک الگو است و باید از این سرمایه ارزشمند به خوبی استفاده کرد و قدردان چنین سرمایه‌هایی باشیم.

کد خبر 696188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.