موضوع سختی کار رانندگان اتوبوس در تبریز بررسی شود

عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: موضوع سختی‌ کار رانندگان اتوبوس مسیر BRT در تبریز باید بررسی و این مسئله به‌سرعت حل و فصل شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روح‌الله رشیدی صبح امروز _یکشنبه بیست‌وسوم مهرماه_ در صدوپنجاه‌وپنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز با بیان این مطلب اظهار کرد: چند ماه پیش سختی کار رانندگان اتوبوس مسیر تندروی تبریز حذف شد که نمی‌دانم این مهم بر اساس چه تحقیقاتی صورت گرفته است.

وی افزود: پس از اعتراض رانندگان اتوبوس در تبریز، وعده‌های فراوانی در رابطه با حل این مسئله از سوی مسئولان شهرداری داده شد که این موضوع باید مجدد بررسی شود.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز خاطرنشان کرد: رانندگان اتوبوس در یک مسیر باریک باید مراقب اتفاقات پیرامون خود باشند تا با کسی برخورد نکنند.

وی ادامه داد: رانندگان از لحاظ روحی و روانی و از نظر جسمانی دچار فشار وصف‌ناپذیری هستند، بنابراین با چنین شرایطی حذف سختی کار، اقدام معقولی به نظر نمی‌رسد.

در ادامه این نشست حکیمه غفوری، دیگر عضو شورای اسلامی شهر تبریز طی تذکری در خصوص نحوه پرداخت پاداش به کارکنان خاطرنشان کرد: اگر قرار است پاداشی پرداخت شود، این پاداش باید به کسانی تعلق گیرد که حقوق کمتری نسبت به دیگران دریافت می‌کنند، اما ظاهراً پاداش هفت میلیونی برای تعدادی در سازمان متروی تبریز واریز شده و برای نیروهای شرکتی پاداش ۴۰۰ هزار تومانی پرداخت شده است.

وی ادامه داد: در این خصوص شهرداری تبریز باید پاسخگو باشد که پرداخت پاداش بر چه اساسی صورت گرفته است.

کد خبر 696164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.