اهدای بیش از ۹۰ هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی فارس

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان فارس از اهدای ۹۱ هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان فارس طی دو ماه نخست جشنواره مردمی نذر کتاب خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس، محمدحسین فیروزی امروز _یکشنبه بیست‌وسوم مهرماه_ با اشاره به استقبال گسترده مردم فارس از جشنواره نذر کتاب اظهار کرد: در دو ماه نخست این جشنواره تا ۲۲ مهرماه، مردم نیک‌اندیش فارس ۹۱۳۰۹ نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی فارس اهدا کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه این آثار به همت ۳ هزار و ۳۰۵ خیر کتاب دوست فارس اهدا شده است، افزود: ارزش کتاب‌های اهدایی به کتابخانه‌های عمومی فارس ۴۸ میلیارد ریال است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس تصریح کرد: شهروندان شهرستان‌های اوز، سپیدان، کوهچنار، زرقان و بیضا به ترتیب بیشترین میزان مشارکت را در جشنواره مردمی نذر کتاب فارس داشته‌اند.

فیروزی خاطرنشان کرد: نخستین جشنواره مردمی نذر کتاب در استان فارس با شعار «به کتاب‌هایت بال بده» به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس با هدف تأمین منابع کتابخانه‌های عمومی کودک و نوجوان، سیار و روستایی برگزار شده است. این جشنواره از بیستم مردادماه آغاز شده است و تا بیست‌وچهارم آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های خود را به کتابخانه‌های عمومی استان فارس اهدا کنند.

کد خبر 696163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.