انهدام باند سارقان اموال باغ‌ها با ۲۹ فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی سه سارقی که اقدام به سرقت اموال داخل باغ‌ها، مزارع و کارخانه‌های اطراف شاهین‌شهر می‌کردند با اعتراف به ۲۹ فقره سرقت دستگیر شدند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ بهزاد ثابت‌راسخ اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از باغداران و کشاورزان حومه شاهین‌شهر مبنی بر سرقت اموال و تجهیزات داخل باغ‌ها و زمین‌های کشاورزی آنها رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس با انجام اقدامات هوشمندانه و جمع‌آوری سرنخ‌های موجود موفق شدند هویت یکی از سارقان را که از افراد سابقه‌دار شهرستان بود شناسایی و او را در عملیاتی ضربتی دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از انتقال به پلیس آگاهی به ۲۹ فقره سرقت اموال داخل مزارع، باغ‌ها و کارخانه‌های حومه شاهین‌شهر با هم‌دستی دو تن از دوستان خود و فروش اموال مسروقه به یک مالخر اعتراف کرد.

وی خاطرنشان کرد: در عملیات‌هایی جداگانه دیگر هم‌دستان سارق به همراه مالخر اموال مسروقه آن‌ها دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ ثابت‌راسخ افزود: کشاورزان و باغداران ضمن توجه به توصیه‌های پلیسی، تا حد امکان از قرار دادن وسایل و تجهیزات کشاورزی در اماکن بدون حفاظ ایمن خودداری و آنها را در محلی امن نگهداری کنند.

کد خبر 696154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.